امام جمعه ماهدشت کرج مطرح کرد؛

اربعین یک کنگره بین المللی است/ "ریز ریز کردن برجام "پاسخی انقلابی در قبال یاوه گویی ترامپ بود

حجت الاسلام عظیمی زاده گفت:رهبر انقلاب با بیان ریز ریز کردن برجام در قبال پاره کردن آن، بهترین موضع انقلابی را در مقابل یاوه گویی ترامپ اتخاذ کردند.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۸۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، امام جمعه ماهدشت در خطبه های این هفته(28 مهر) نمازجمعه ضمن یادآوری آغاز ماه صفراظهار داشت: شایسته است فردا تمامی مسلمانان صدقه ای کنار بگذارند و شیعیان صدقه ویژه ای را برای تسلای دل حضرت حجت(عج) اختصاص دهند.

اربعین یک کنگره بین المللی است/

حجت الاسلام عظیمی زاده افزود: قله ماه صفر و عاشورا اربعین است و این مناسبت جایگاه بسیار ویژه ای نزد خداوند دارد.

وی با بیان اینکه ثواب اطعام دهی در اربعین بیش از سایر ایام است خطاب به نمازگزاران گفت: امسال شهر ماهدشت افتخار میزبانی از مهمانان اربعین در کربلا را پیدا کرده است و باید تلاش کنیم شرایط پذیرایی از عزاداران اربعین ظرف 2 تا سه روز آینده مهیا شود.

خطیب نمازجمعه ماهدشت در ادامه اربعین را یک کنگره بین المللی میلیونی توصیف کرد و افزود: خوشبختانه حرکت اربعین پیام های خود را به اسرائیل و أمریکا فرستاده است.

وی خاطرنشان کرد: یقینا کسی که به برپایی موکب و مراسم اربعین کمک کند به محور با ارزش اعتلای دین کمک کرده است.

حجت الاسلام عظیمی زاده در بخش دیگر سخنان خود به جنجال های اخیر به وجود آمده پس از اظهارات قلدر مآبانه ترامپ اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب بهترین موضع انقلابی را در مقابل یاوه گویی ترامپ اتخاذ کردند.

وی تا کید کرد: کلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند" اگر برجام پاره بشود ما آن را ریز ریز می کنیم" پاسخ قاطعی به سیاست های دوگانه آمریکا و اروپا بود.

خطیب نماز جمعه ماهدشت افزود: سیاست آمریکا و اروپا در یک راستا تعریف شده و عملا اروپا در کنا تقبیح ظاهری آمریکا از برجام جدید سخن می گوید.

امام جمعه ماهدشت در پایان به روز ملی صادرات نیز اشاره کرد و گفت: امید واریم با برنامه ریزی دقیق نقشه راه کشور تبیین و از واردات محصولاتی که جنبه تجمل گرابیی و از بین برندگی تولیدات داخلی را دارد بپرهیزند.

منبع: طنین شهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها