خبرهای داغ:
امام جمعه ثلاث باباجانی:

نسبت های ناروا موجب خشم الهی می شود

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: همیشه باید در رفتارمان دقت داشته باشیم و نباید با نسبت های ناروا موجب خشم خداوند شویم.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۹۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  ثلاث باباجانی،  نماز جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با حضور مردم مذهبی و متدین ثلاث باباجانی در مسجد جامع تازه آباد برگزار گردید.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در خطبه های نماز جمعه با اشاره و تقدیر به خدمات برخی از دستگاه های خدماتی گفت: برخی از دستگاه ها صرفا برای خدمت به قشر مستضعف فعالیت می کنند و برخی از اعتبارات خود را از طریق کمک های مردم تامین می کنند.

 

ملا احمد شیخی افزود: ما از این ادارات و پرسنل ان تشکر می کنیم اما این عزیزان مدنظر داشته باشند که که در جمع آوری کمک های مردم کاری خلاف عرف نکنند.

 

ماموستا شیخی بیان داشت: در جمع آوری کمک ها باید عزت جمهوری اسلامی را حفظ نمایند و به شیوه های مناسب در این راستا گام بردارند و یکی از روش ها در جمع آوری کمک های برای فقراء ایجاد پایگاه های جمع آوری صدقات است.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه خطبه های این هفته از نماز جمعه گفت: همه ی ما باید از دادن نسبت های ناروا بپرهیزیم.

 

ملا احمد شیخی بیان داشت: نسبت های ناروا شامل دو بخش می شود؛ یکی نسبت ناروا تعدادی از بندگان خداوند به پروردگار مانند نسبت های ناروای مسیحیان و یهودیان به خداوند متعال و تحریف دین الهی در بین آنان. دوم نسبت ناروای بندگان خداوند متعال نسبت به یکدیگر.

 

ماموستا شیخی گفت: نسبت های ناروا مانند تهمت، دروغ و ... موجب تفرقه و اختلاف و همچین عذاب خداوند متعال می شود و انتظار می رود بندگان خداوند در گفتارشان دقت ویژه ای داشته باشند تا دچار خشم خداوند متعال نشوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار