خبرگزاری بسیج: دومین همایش پیاده روی خانوادگی در ارتفاعات بی بی شهربانو با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر تهران، فرماندارویژه شهرری، شهردار منطقه 20 و بیش از 10 هزار شهروند تهرانی با نوای لبیک یا حسین اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۰۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 گفت: برای دومین سال پیاپی میزبان خانواده های ورزش دوست تهرانی در جوار بقعه متبرک بی بی شهربانو هستیم و این حضورعلاوه بر ترویج ورزش های همگانی، نشاط و سلامت جسمی، برکات معنوی فراوانی را نیز برای خانواده ها به  همراه خواهد داشت.

صفوی این میزبانی را موجب افتخار مدیریت شهری برشمرد و افزود: راهپیمایان  با شعار خانواده با هم و در قالب کاروان عاشورایی، مسیر 2 کیلومتری دسترسی به بقعه بی بی شهربانو را پیمودند و از این فضای معنوی بهره مند شدند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اهمیت ورزش های همگانی ضمن قدردانی از حضور و استقبال خانواده ها از زحمات عوامل دست اندرکار برپایی این برنامه ورزشی تفریحی تشکر کرد.

پیام کاروان عاشورایی؛حفظ کوه و انتقال کارخانه سیمان

حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز به موقعیت ویژه شهرری در خصوص گردشگری  اشاره کرد و گفت: بخشی از شهرری با منظر زیبای کوه های بی بی شهربانو محصور شده است که این نمای طبیعی با فعالیت کارخانه سیمان مورد تهدید جدی قرار دارد که امیدواریم متولیان امر در این خصوص تصمیمات لازم را بگیرند و با انتقال هر چه سریع تر این آلاینده محیط زیست، مانع از محو این نمای طبیعی در شهرری شوند.

شهرری در انتظار راهپیمایان اربعین حسینی

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرری نیز این برنامه ورزشی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: طبق سال های گذشته در روز اربعین حسینی میزبان زائران و راهپیمایان برنامه پیاده روی شهر تهران هستیم و تمهیدات لازم برای حضور میلیونی شهروندان انجام شده است.

دومین همایش خانوادگی پیاده روی ارتفاعات بی بی شهربانو با حضور حسن خلیل آبادی و محمد جواد حق شناس از اعضاء شورای  اسلامی شهر تهران، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرری، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20، محمد رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، ولی الله شجاع پور رئیس هیئت ورزش های همگانی  استان تهران برگزار شد که راهپیمایان ضمن پیاده روی از خدمات ایستگاه های فرهنگی با محوریت سلامت، ورزش، مدیریت پسماند و ترویج مبانی ترافیکی  که در مسیر فعال بودند نیز بهره مند شدند و این همایش خانوادگی با اهداء جوایز پایان یافت.

 

ارسال نظرات