خبرهای داغ:
مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:
مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی دفاع شخصی گردان های کوثر و یگان عمار استان جام شهیده مرجان نازقلچی، هدف از برگزاری این مسابقات را سنجش توان رزمی و کارآمدی نیروها عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۱۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

فاطمه نبوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه استقبال شرکت کنندگان در این مسابقات چشمگیر است، خواستار حمایت مسئولان نواحی شهرستان ها و سپاه استان برای ارتقای توان و آمادگی جسمانی نیروها شد.

وی افزود: قطعا با ارتقای توان رزمی و آموزش های دفاعی نیروها، زمینه حضور بسیج در دفاع از ولایت و انقلاب و کوتاه کردن دست متجاوزان فراهم خواهد شد.

نبوی در ادامه با بیان اینکه در این مسابقات 120نفر شرکت داشتند، گفت: این مسابقات در سه بخش انفرادی(نانچکو و تونفا)، تیمی سه نفره و تیمی شش نفره و در دو رده سنی 16تا 30 سال و 30 تا 45 سال برگزار شد.

مسابقات دفاع شخصی گردان ها سنجش کارآمدی نیروها

مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه آذربایجان شرقی اضافه کرد: منتخبین هر بخش برای حضور در مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.

مسابقات دفاع شخصی گردان ها سنجش کارآمدی نیروها

مسابقات انتخابی دفاع شخصی گردان های کوثر و یگان عمار سپاه عاشورا جام شهیده مرجان نازقلچی از شهدای منا روز گذشته در سالن ۹ دی سپاه غدیر تبریز به صورت استانی برگزار شد.

ارسال نظرات