خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان در محکومیت سخنان سخیفانه ترامپ بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۸۹۳۶۵۱۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان ،ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان در محکومیت سخنان سخیفانه و شرم آور ترامپ بیانیه ای صادر کرد.این بیانیه در مصلای نماز جمعه گلپایگان قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

ثمره درخت فساد وتزویر و نسل کشی، میوه پوسیده ای است که انسان معلوم الحالی چون ترامپ آن را از دموکراسی نیم بند آمریکا می چیند. سالیان مدید است که بلندترین فریادهای حقوق بشری از رسانه های آمریکایی شنیده می شود؛ دولتی که ادعای کدخدایی جهان را در پروژه ی جهانی سازی مطرح می کند بیشترین لشکرکشی ها، تشکیل اتاق فکرهای شیطانی و خونریزی ها به بهانه تامین آزادی انسان ها  را در سیاهه جنایات خود دارد.

عده ای که در شناخت دشمن از دوست هنوز دچار خطای محاسباتی و مبنایی هستند آرمان شهر خود را در تمدن چهارصدساله آمریکا می بینند که تاکنون بیش از چهارصد تمدن را در جهان نابود کرده است.این جماعت،امنیت را در مهد ناامنی جستجو می کنند و تمدن را در سرزمین نابودی تمدن ها کاوش می کنند و بدنه ارزشی و دلسوز نظام را به دلواپس نامگذاری می کنند و بالاتراز همه ی این ها خوشبین نبودن ولایت به مذاکره با شیطان را به توهم توطئه معنی کردند.

و حالا چه تلخ میوه ای ست که بی اعتبارترین نظام حقوقی جهان در آمریکا، ایران را محور خشونت و ترور می خواند. رئیس جمهور دولت جعلی آمریکا که چون اسرائیل با زور و خشونت و نسل کشی این دولت را بنا کرده اند در نطقی شیطانی و نه از سر حماقت، که تراوشات اتاق فکرهای خود را به خورد مردم جهان می دهد. ایران را دیکتاتور، سرکوب گر و حامی تروریسم می خواند و حکومت ایران را عامل بی ثباتی در منطقه و مسئول جنایات علیه مردم سوریه می داند.سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حامی تروریسم دانسته واز شیطانک های حامی خود نیز، برای تحریم بیشتر سپاه کمک می خواهد.

باید یادآوری کنیم برخی از شرارت های شیطان بزرگ را که امام خمینی (ره) به حق آمریکا را شیطان بزرگ نامید چراکه مقام معظم رهبری هم در تکمیل این بیان راهبردی امام راحل می فرمایند:« امام بزرگوار ما فرمود آمریکا شیطان بزرگ است، این شیطان بزرگ خیلی حرف پر مغزی است. ابلیس بنابه تصریح قرآن تنها کاری که می تواند بکند این است که انسان ها را اغوا می کند اما آمریکا هم اغوا می کند، هم کشتار می کند، هم تخریم می کند، هم فریب می دهد، هم ریا می کند و هم پرچم حقوق بشر را بلند می کند.»

آری کمتر کسی است که بداند سرکوبگرترین دولت در جهان دولت آمریکاست که حتی مردمش از کم ترین حقوق شهروندی و امنیت جانی در جهان برخوردارند. شاید برای بسیاری سخت باشد که بپذیرند هنوز در ایالت متحده برده داری و خرید وفروش زنان به سبک مدرن رایج است، بیشترین آمار زندانیان را در جهان از آن خود کرده و بیشترین آمار قتل و جنایت در جهان را به خود اختصاص داده است. براساس اسناد، دولت ایالات متحده آمریکا در بیش از نیمی از کشورهای جهان دخالت مستقیم داشته و طراح و بانی بیشترین کودتاهای براندازی نظام های حاکمیتی را در هفتاد کشور از آن خود کرده است، راه اندازی بی رحم ترین تروریست های خون ریز و وحشی جهان چون القاعده، داعش و بوکوحرام را در سیاهه جنایات خود دارد و اسناد حاکی از آن است که بیشترین حمایت مالی و معنوی را از تروریست های جهان، کشور آمریکا انجام می دهد. در کشوری که آزادی به مجسمه شباهت بیشتری دارد تا به واقعیت و در تمام انتخابات  این کشور سرمایه داران صهیونیست یهودی دخالت دارند.

جامعه بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج  سپاه گلپایگان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) سرور آزادگان جهان و یاران باوفایش و تجدید عهدی دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای و شهیدان گرانقدر ایران اسلامی اعلام می دارد:

۱- رویکرد انقلابی مقامات ارشد دولتی در واکنش به اظهارات سخیفانه ترامپ قابل تحسین است.

۲-تاکنون چندین بار از زمان اوباما تا دولت ترامپ، آمریکا هم متن برجام و هم روح آن را یعنی هم شکل و هم محتوای برجام را نقض کرده است و آیا اکتفا به بحث های شفاهی در پاسخ به گستاخی های سران آمریکا کفایت می کند و آیا نباید با اجماعی مدون و هدفمند، مانع اجرای سیاست های ضدبرجامی دولت و کنگره آمریکا شد، هرچند پاسخ شفاهی ضروری و لازم است اما به تنهایی کافی نیست.

۳-نگهداری برجام بدون آمریکا یعنی با حضور اروپایی ها به مانند نگهداری انسانی است که فقط قلب او کار می کند و این حیات نباتی برجام کاملا بی معناست چراکه اروپایی ها با ایجاد تحریم های شدید بانکی و اقتصادی عملا با آمریکا همگام بوده اند و برجام با وجود4+1 یعنی افزایش هزینه ها برای نظام اسلامی.

۴-اگر نگاهی گذرا به داده ها و ستاده های برجام بیندازیم، در مقابل تعهداتی که در راستای کاهش توانمندی هسته ای اجرا کردیم و تعهداتی که ۱+۵ هیچکدامش را اجرا نکرد. آورده ای جز تجربه غیرقابل اعتماد بودن به آمریکا و هم پیمانانش نداشته است، پس باید از این تجربه ی تلخ، درس گرفت و دوباره حرف از مذاکره مجدد به میان نیاورد که تکرار دوباره ی این خسارت محض، به دور از اندیشه و تعقل است.

۵-باید مسیر اقتصاد کشور را از برجام جدا کرد، راهی که بایستی در چهارسال گذشته جدا می شد. برای حفظ استقلال کشور، اقتصاد مقاومتی نسخه ای شفابخش است و تا این اقتصاد بیمار به حال احتضار نرفته است باید بدون معطلی نخبگان اقتصادی دولت، بخش خصوصی و آحاد مردم عزم خود را با تمام توان داخل به کار بندند.

۶-سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از بطن انقلاب، خدوم، متعلق به مردم و نظام اسلامی است و از بدو انقلاب تاکنون خدمات ارزنده ای را انجام داده است و سران آمریکایی با علم به این جایگاه، با موضع گیری سخیف خود قصد تخریب کلیت نظام را دارند و نه تخریب محض سپاه را.

وسخن آخر آن که اگر می بینید که ترامپ از روی عمد نام خلیج فارس را خلیج عرب می خواند حرف او بر سر یک نام نیست بلکه جنگ او با یک هویت است و بدانیم که اگر نظام و‌ملت ایران نیز در برابر استکبار و اندیشه های شیطانی سر تعظیم فرود آورند، آن وقت آمریکا باهیچکدام از ما مشکلی نخواهد داشت .

آمریکایی ها ،دیدن آن روز را به گور خواهند برد که ما  به قدرتهای پوشالی آنها تکیه کنیم، که ما همچنان برسر پیمان خود ایستاده ایم که این راه تا نابودی کامل کفر و استکبار ادامه خواهد یافت ان شاءالله.

مهرماه۱۳۹۶

ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

ارسال نظرات
پر بیننده ها