خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از میزبانی شیراز برای برگزاری مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات ۵ تا ۱۰ آبان ۹۶ در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۴۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

علی رضایی ظهر امروز در حاشیه آئین رونمایی از تابلو مسابقات قرآن وزارت ورزش و نشست قرآنی جوانان کشورهای اسلامی که در حضور حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس و خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوان ویژه کارکنان، ورزشکاران و جوانان علاقه‌مند است.

وی بیان کرد: این مسابقات با حضور 700 شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور در رشته‌های حفظ سه و 10 جز و همچنین قرائت و ترتیل برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در محل حوزه هنری فارس در شیراز به مدت پنج روز با هم به رقابت می‌پردازند.

رضایی خاطرنشان کرد: در حاشیه این مسابقات نیز نشست قرآنی جوانان کشورهای اسلامی در راستای شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام با حضور 25 قاری از 25 کشور اسلامی برگزار می‌شود تا یک تعامل و تبادل نظر بین کشورهای اسلامی و شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) صورت گیرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برای نخستین بار است که میزبانی برگزاری مسابقات قرآن‌کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش می‌شود و امیدواریم نتایج مثبت به دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری مسابقات قرآن زمینه ای برای انگیزه و گرایش و انس جوانان و نوجوانان به این کتاب آسمانی باشد و با گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی بتوانیم ورزشکاران و جوانان را بیش از گذشته با این هدیه الهی آشنا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها