خبرهای داغ:
جامعه اساتید حوزه علمیه فارس در بیانیه‌ای اعلام کردند یاوه‌گوئی‌های تکراری و بدون سند رئیس جمهور دیکتاتور آمریکا لکه ننگی دیگر بر دولت‌های امریکا و حامیان آنها است.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۵۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس در بیانیه‌ای اعلام کردند یاوه‌گوئی‌های تکراری و بدون سند رئیس جمهور دیکتاتور آمریکا لکه ننگی دیگر بر دولت‌های امریکا و حامیان آنها است.متن بیانیه به شرح زیر است:

 وقایع تاریخی مختلف در اذهان ملت‌های جهان از خیانت و خونخواری، نقض مکرر معاهده‌های جهانی و حمایت‌های مستقیم از تروریسم جهانی روشن و آشکار است و تحریف تاریخ و جغرافیا و بی‌احترامی به ملت‌ها از چنین دیکتاتورهائی دور از ذهن نیست.

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس ضمن محکومیت قاطعانه این چنین سرمستی‌های حیوانی و حمایت همیشگی از جبهه مقاومت به ویژه سپاه مقتدر انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور از همگان به ویژه برخی مسئولان زودباور خواهان است پس از مشاهده مجدد دست‌های چدنی این مستکبرین، راه مقاومت و تکیه بر نیروهای با ارزش درونی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

ضمنا تجربه نشان داده است اعتماد به دولت‌های اروپائی نیز راه حل مشکلات نیست، چراکه این دولت‌ها جز به منافع خود نمی‌اندیشند و در مواقع حساس، حمایت از آمریکا را بر حمایت از ایران ترجیح می‌دهند». 

ارسال نظرات
پر بیننده ها