خبرهای داغ:

۳۸ موکب در استان فارس دارای شناسنامه فعالیت شدند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با اشاره به شناسنامه‌دار شدن ۳۸ موکب در استان فارس گفت: استان فارس در ایام اربعین حسینی آمادگی اسکان و پذیرایی از ۳۰ هزار نفر از زائران را دارد.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۵۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

اسکندر قاسمی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان مسئول کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی انتخاب شده است،اظهار داشت: در استان فارس 38 موکب برای فعالیت در مسیر پیاده‌روی اربعین شناسنامه‌دار شدند و یک موکب نیز در شلمچه مستقر می‌شود. 

وی با اشاره به پایان مهلت برای ثبت‌نام موکب‌داران گفت: استان فارس در ایام اربعین حسینی آمادگی اسکان و پذیرایی از 30 هزار نفر از زائران را در مسیر پیاده‌روی و کربلا دارد. 

قاسمی عمده خدمات موکب‌داران استان فارس را در بحث اسکان و تغذیه دانست و افزود: در کنار بحث اسکان و تغذیه بحث امورات فرهنگی هم با هماهنگی با کمیته فرهنگی ستاد اربعین به صورت جدی دنبال می‌‌شود که هدف از این کار گسترش فرهنگ شیعه است. 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس بیا کرد: تمامی موکب‌ها اقدامات ثبت نام و جانمایی محل استقرار خود را در مراسم اربعین حسینی در عتبات عالیات انجام داده و تلاش می‌شود کیفیت ارائه خدمات به زوار هم با توجه به افزایش موکب‌ها درخور شان سومین حرم اهل بیت (ع) باشد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار