خبرهای داغ:
معاون رئیس جمهور در امور زنان با اشاره به اینکه در حال پیگیری برای اختصاص یک و نیم میلیون دلار از صندوق توسعه ملی براى کمک به اشتغال زنان روستایی هستیم، گفت: آگاهی و توان‌افزایی زنان در جامعه باید افزایش یابد.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۷۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

معصومه ابتکار  در جمع بانوان فرهیخته استان فارس به نقش غیرقابل انکار زنان در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: در پیشرفت‌هایی که در سطح جامعه رخ داده بخش قابل توجهی توسط بانوان انجام شده و به همین منظور برای استفاده از این ظرفیت از وزاری دولت خواسته شده که 30 درصد پست‌های مدیریتی به بانوان واگذار شود.

وی با بیان اینکه این امر باید از آموزش و پرورش آغاز شود، گفت: در ادامه مسیر دولت یازدهم، به تلاش برای ارتقای زنان و بنیان خانواده با مشارکت دانشگاه‌ها و شوراها ادامه میدهیم.

ابتکار با بیان اینکه به دنبال ایجاد فرصت‌های برابر در تمامی حوزه‌های کشور هستیم، افزود: مهم‌ترین مولفه جامعه سالم، انسان سالم است که زنان در تربیت این انسان سالم نقش اساسی دارند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در حال پیگیری برای اختصاص یک و نیم میلیون دلار از صندوق توسعه ملی براى کمک به اشتغال زنان روستایی هستیم، گفت: آگاهی و توان‌افزایی زنان در جامعه باید افزایش یابد.

وی با اشاره به نقش سازنده و موثر زنان عنوان کرد: دولت قصد دارد با کنار زدن محدودیت‌ها نقش عالی خانواده و بانوان را به جامعه معرفی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها