خبرهای داغ:
یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت تقدیر از سردار شهید عبدالله اسکندری ۶ آذرماه امسال در حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۸۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت تقدیر از سردار شهید عبدالله اسکندری 6 آذرماه امسال در حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی (ع) برگزار می‌شود.

این یادواره مقدمه‌ای برای برگزاری یادواره ملی شهدای مدافع حرم استان فارس است که بناست اسفندماه برگزار شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط نظیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس و حرم شاهچراغ (ع) در برگزاری آن اهتمام دارند.

شهید عبدالله اسکندری از شهدای شاخص استان فارس در دفاع از حرم اهل بیت (ع) که در سال 93 در سوریه به شهادت رسید و سر مبارکش به دست نیروهای تکفیری از تن جدا شد. پیکر مطهر وی هنوز به وطن بازنگشته است.

به گزارش تسنیم چندی پیش سپاه فجر استان فارس اعلام کرد که یادمان این شهید گرانقدر در شیراز احداث می‌شود و سپاه فجر مکاتبات و مقدمات احداث این یادمان را آغاز کرده است.

همچنین با موافقت فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و از سوی ستاد کل نیروهای مسلح درجه سرتیپی به سردار شهید عبدالله اسکندری اعطا و به خانواده این شهید ابلاغ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها