نساجی با گلهای یازیکنان مازندرانی حذف شد

دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران از سری رقابت‌های فوتبال جام حذفی عصر دیروز به دیدار هم رفتندکه در نهایت علی رغم بازی خوب نساجی این تیم شمالی، با گلهای بازیکنان مازندرانی دو تیم، 2 بر یک از جام حذفی خداحافظی کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۱۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران از سری رقابت‌های فوتبال جام حذفی عصر به دیدار هم رفتند.

دیداری که از هفته‌ها پیش هواداران و فوتبال‌دوستان قائم‌شهری و مازندرانی عاشق نساجی را به خود جلب کرده و امروز هرکس که عشق نساجی را در دل خود می‌پرواند با هر وسیله نقلیه‌ای که می‌شد خود را به ورزشگاه آزادی رساند  تا از نزدیک شاهد این تورنمت زیبا و پرهیجان در دنیای ورزش باشد.

 

شاید این بازی برای هواداران استقلال، یک دیدار مانند سایر بازی‌ها بود ولی برای نساجی دوستان این بازی چیز دیگری بود چرا که آنان قرار بود امروز به همه ثابت کنند که نساجی، یکی از غایبان بزرگ لیگ‌ برتر است.

از نخستین ساعات صبح امروز، هواداران با تهیه بلیط الکترونیکی وارد ورزشگاه شدند و با پیراهن‌های قرمز خود فضایی یک‌دست در ورزشگاه به‌وجود آوردند.

تعداد اندک هواداران استقلال، در مقابل خیل عظیم عاشقان نساجی، مات و مبهوت از این همه شور و و هیجان فقط نظاره‌گر هستند.

غوغایی که توسط مازندرانی‌ها در استادیوم آزادی برپا شده و مطمئناً این دیدار سال‌ها در ذهن ایرانیان فوتبال‌دوست خواهد ماند.

 

این دیدار طبق روال معمول تیم‌های پایتخت از شبکه سوم سیما پخش شد و گزارشگر این دیدار عادل فردوسی‌پور بود.

بیش از ۱۰ هزار هوادار نساجی خود را به آزادی رساندند مسؤولان ارشد قائم‌شهری نیز خود را به آزادی رساندند تا از نزدیک شاهد بازی باشند.

مجتبی روشنگر، مهرداد عبدی،  مرتضی غلامعلی تبار، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی اکبر فرهنگ، حسین کریمی، محمود شفیعی، محمد آشتیانی، احسان پیرهادی و مجتبی محبوب مجاز یازده بازیکن مهدی پاشازاده در مصاف با آبی‌های پایتخت بودند.

 

وینفرید شفر هم ترجیح داد تا در بازی امروز از حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی در ترکیب تیم استقلال استفاده کند.

تیم استقلال در ۸ فصل اخیر همواره از  مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به سلامت عبور کرد و حذف نشده است.

بازی تقریباً متعادل پیش می‌رفت که در دقیقه 21 بازی،فرشید اسماعیلی نخستین موقعیت تیم خود را به تیر دوازه کوبید تا خطر از بیخ گوش نساجی عبور کند.

ولی این حملات تمامی نداشت و در ادامه باز هم فرشید اسماعیلی به سوی دروازه نساجی یورش برد و این‌بار توانست توپ، را به تور دروازه تیم مهمان آشنا کرده و گل نخست استقلال را در دقیقه 27بازی به ثمر برساند.

آخرین بازی تیم نساجی در ورزشگاه آزادی بازی کرد و حضور داشت،  18 سال پیش بود.

تلاش ببرها در نیمه نخست نتیجه‌ای در بر نداشت و بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم استقلال به پایان رسید .

در آغاز نیمه دوم، این تیم نساجی بود که توپ و میدان را مال خود کرد ولی اخراج مهدی پاشازاده در دقایق اولیه سبب شد تا تمرکز ببرها به‌هم بریزد و بلافاصله بعد از اخراج پاشا، علی قربانی دومین گل تیم استقلال را به ثمر رساند.

 

هواداران پرشور نساجی بی‌امان تیم محبوب خود را تشویق کردند و این حمایت و حرکت رو به جلو نساجی سبب شد تا محمد اوسانی در دقیقه 70 یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و ورزشگاه آزادی را به وجد آورد.

در ادامه تیم نساجی دوباره به بازی برگشت و با حملات متعدد خود برای دقایق زیادی صاحب توپ و میدان بود.

در دقایق پایانی نیمه دوم خسرو حیدری از ناحیه سر دچار خونریزی شد ولی نه داور و نه بازیکن استقلال بی‌توجه به صحنه مصدومیت به بازی ادامه دادند تا اینکه توپ به بیرون از زمین بازی رفت و به وضعیت حیدری رسیدگی شد.

نکته جالب این اتفاق این بود که استقلال بعد از مصدوم شدن حیدری و تعویض وی،  دقایق پایانی را بدون کاپیتان بازی کرد چرا که که حیدری بازوبند را با خود به روی نیمکت برد.

 

تیم فوتبال نساجی با تمام شایستگی‌های خود نتوانست از پس استقلال برآید و بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم استقلال به پایان رسید.

یکی از نقاط ضعف تیم فوتبال نساجی در بازی دیروز، خط دفاعی و لو دادن توپ‌ها بود که کار را برای روشنگر(دروازه‌بان نساجی) سخت کرده بود و در آن‌سو آبی‌های پایتخت، خیلی بهتر از بازی‌های قبل بازی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار