مسئول بسیج دانشجویی قائمشهر با بیان اینکه سخنان نسنجیده ترامپ دلیل شکست های پی در پی آمریکا توسط ایران بوده است، اظهار کرد: طبیعی است سیستم عصبی آن ها به هم ریخته باشد لذا گفتن چنین سخنانی از او بعید نبود.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۱۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  محسن حق پرست مسئول بسیج دانشجویی قائمشهر با بیان اینکه سخنان نسنجیده ترامپ دلیل شکست های پی در پی آمریکا توسط ایران بوده است، اظهار کرد: طبیعی است سیستم عصبی و انسجام فکری آن ها به هم ریخته باشد لذا گفتن چنین سخنانی از او بعید نبود.
 
 حق پرست گفت: هر ایرانی ممکن است در موارد کوچکی با همدیگر اختلاف نظر داشته باشند اما در مقابل توطئه های دشمن متعهد هستند و کوچکترین تزلزلی در بین آن  ها و مردم وجود ندارد.
 
وی در بیان فرموده رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: هم آمریکا بداند، هم دست نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژیم صهونسیتی در این منطقه بداند، پاسخ ملت ایران به هر گونه تعرضی، هرگونه تجاوزی بلکه هرگونه تهدیدی پاسخی خواهد بود که از دورن آن ها را از هم خواهد پاشید.
 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تجربه جنگ تحمیلی را دارد، تصریح کرد: در آن آزمون آموخت که باید برای دفاع از خودش به مردم و توان خویش متکی باشد.
 
مسئول بسیج دانشجویی قائمشهر تاکید کرد: سخنان ترامپ به دنیا اثبات کرد که آمریکا به دنبال کارشکنی است ایران می داند که هیچ زمان نمی توان به آمریکایی ها اعتماد کرد.
 
وی با بیان اینکه هرکس که خلیج فارس را خلیج عربی بداند دیوانه ای بیش نیست، اظهار کرد: بهتر است از ملوانانی که به دست غیور مردان سپاه پاسداران اسیر بوده اند بپرسند خلیج فارس کجاست و ایرانی چه کسی است.

ارسال نظرات