خبرهای داغ:
رئیس سازمان بازرسی استان همدان گفت: آنچه امروز ما به دنبال آن هستیم رسیدن به سطحی از آگاهی در کارگزاران نظام است تا با ارتقاء آگاهی‌های تخصصی خود راندمان کار را بالا برده و فساد در دستگاه اداری را کاهش دهیم.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۱۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

لزوم ارتقاء آگاهی‌های تخصصی در کارگزاران نظام برای کاهش فساد در دستگاه اداریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حسن پور در دیدار با فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار داشت: آنچه امروز ما به دنبال آن هستیم رسیدن به سطحی از آگاهی در کارگزاران نظام است تا با ارتقاء آگاهی‌های تخصص خود راندمان کار را بالا برده و فساد در دستگاه اداری را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه بازرسی استان در کشور حائز رتبه اول است، گفت: شدت و میزان تخلفات مدیران در استان همدان در مقایسه با سایراستان‌ها بسیار کم است و همین میزان کم نیز باید با مدیریت صحیح به صفر کاهش دهیم.

رئیس سازمان بازرسی استان همدان با اشاره به وظیفه ذاتی کارکنان سازمان بازرسی استان آنان را پاسداران واقعی بیت المال در استان برشمرد و درخواست همکاری و تعامل سازمانی با سپاه شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز در ادامه با استقبال از نظرات مدیرکل سازمان بازرسی استان ضمن قدردانی از زحمات شایسته آنان، خواستار حضور آگاهانه و مدبرانه مجموعه بازرسی استان در دستگاه‌ها به عنوان ناظر دائمی شد.

سردار مجیدی افزود: چنانچه احساس حضور از مجموعه‌ای نظارتی در دستگاه‌ها به سطح بالایی ارتقاء یابد به تبع آن میزان افتادن در تله فساد خود به خود کاهش می یابد و اگر ما بتوانیم چنین صحنه هایی را خلق کنیم به طور قطع به جامعه پاک با ادارات پاک و بی فساد دست پیدا می کنیم.

وی در پایان سخنانش با اظهار آمادگی در خصوص همکاری‌های دوجانبه قول همکاری دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات