عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: اتحاد و امنیت کشور که به دست ما و شما رسیده، حاصل خون شهدا است.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۲۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، هاجر چنارانی عصر امروز در یادواره گرامی‌داشت شهدای اصناف و هشتمین سالگرد شهادت سردار نورعلی شوشتری در پایانه استقلال نیشابور، اظهار داشت: به تمام افراد ساده‌اندیش که از داخل نظام به اتحاد مردم صدمه می‌زنند و به هویت ما خیانت کرده و انگ می‌زنند، هشدار می‌دهم گوش‌شان را باز کنند چه ترامپ باشد یا دشمنان داخلی آن‌ها را نابود می‌کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: تمام تلاش شهدا بر این بود تا برای اسلام عزیز خدماتی انجام بدهند و ما باید از فرهنگ شهدا دفاع کنیم.

چنارانی تصریح کرد: تلاش من این است به عنوان یک ایرانی از جایگاه اتحاد و همدلی حمایت کنم، در این راستا گوش به فرمان ولایت می‌مانم، مگر ما فرزندان شهدا مرده‌ایم؟ مگر بسیجیان خمینی مرده‌اند؟

وی اظهارداشت: من حضور پدر را در جمهوری اسلامی درک نکردم، ولی خدا را شکر رهبری فرزانه داشتم به نام مقام معظم رهبری که امروز خودم را سرباز ولایت می‌دانم و تمام تلاشم این است تا در راستای امنیت جمهوری اسلامی ایران که ماحصل خون شهدا است تلاش کنم.

وی تصریح کرد: تلاش عده‌ای از داخل این است تا امنیت ما را به خطر بیاندازند اتحاد و امنیت کشور که به دست ما و شما رسیده، حاصل خون شهدا است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی درخصوص واکنش نسبت به حضور معاون استاندار در همایش ملی زن و سلامت نیشابور گفت: وظیفه خودم دانستم از خیانتی که در چند سال آینده ممکن بود مردم نام‌آور دو شهرستان را به جان هم بیندازد، جلوگیری کنم. این نطفه‌ای بود که باید خفه می‌شد، آبرو و عزتم را برای نیشابور هزینه می‌کنم.

چنارانی با اشاره به اینکه افتخار من این است که ایرانی و فرزند خراسان و یک نیشابوری هستم، افزود: این مملکت راحت به دست ما نرسیده است که عده‌ای راحت بیایند با ساده‌انگاری خودشان، کلماتی را بگویند که به اتحاد دو شهرستان بزرگ خدشه وارد بشود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها