خبرهای داغ:

سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه است

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در مراسم یادواره شهدابخش درود فرامان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه با تروریسم سیاستهای استکباری آمریکا ورژیم صهیونیستی را به چالش کشیده ومانع تحقق برنامه های آنها در سطح منطقه شده است.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۳۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، مراسم یادواره شهدا که با حضور پرشور مردم شهید پرور بخش درود فرامان کرمانشاه برگزار شد یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گرامی داشته شد.

سرهنگ کامران هزار خانی فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت:اوباما در آخرین سخنرانی خود قبل ازپایان ریاست جمهوری گفت: ما با کمک ایرانیان توانمندی هسته ای را از ایران گرفتیم ،این موضوع به ما نشان می دهد که آمریکا راهبرد تحریم وفشار بر مردم ایران را برای مقابله با توانمندیهای دیگرایران مناسب میداند،ترامپ به پیروی از سلف خود دست روی عناصر قدرت ایران در سطح منطقه گذاشته است.

 

وی افزود: از آنجا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با تروریسم سیاستهای استکباری آمریکا ورژیم صهیونیستی را به چالش کشیده است ومانع تحقق برنامه های آنها در سطح منطقه شده است

 

هزارخانی گفت:ترامپ با استفاده ار تجربه برجام در صددمقابله با سپاه برآمده وبا تحریم سپاه والقاء این موضوع در سطح جامعه که سپاه را درمقابل مردم قرار دهد سعی دارد که قدرت نظام جمهوری اسلامی را کنترل نماید تا به اهداف استکباری خود در منطقه دست یابد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با اشاره به انسجام خوبی که بین مردم ومسئولین نظام جمهوری اسلامی به وجوده آمده ،ابراز کرد:با هوشمندی مردم غیور ایران ،این پروژه نیز شکست خواهد خورد وان شاء الله روز به روز بر عزت ایران اسلامی افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ایستادگی ملت ایران سایه جنگ را از سر ملت برداشت و همین مسئه عامل اصلی توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است.

هزار خانی تصریح کرد: دیدگاه و رویکرد جهانی نسبت به ایران تغییر کرده است و امروز ابرقدرت‌های جهانی از جمله آمریکا در مقابل اراده ملت ایران به زانو درآمده اند.

 

وی تاکید کرد: پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالت کنونی ما است و این امر تنها در سایه همدلی و وحدت ملت ایران شکل می‌گیرد.

 

همچنین در این مراسم از خانواده های محترم شهدا با حضور مسئولان بخش تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات