خبرهای داغ:
مسابقات استانی اسکیت فری استایل (اسپید اسلالوم) در سطح حرفه ای بزرگسالان در اصفهان برگزار و محمد داوری توانست در اولین سال شروع حرفه ای ورزش اسکیت، برنز مسابقات را به دست آورد.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۴۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ مسابقات استانی اسکیت فری استایل (اسپید اسلالوم) در سطح حرفه ای بزرگسالان با حضور برترین بازیکنان ایران که صاحب عناوین جهانی نیز هستند در اصفهان برگزار و محمد داوری توانست در اولین سال شروع حرفه ای ورزش اسکیت، برنز مسابقات را به گردن آویزد.
گفتنی است سهم بیشتر ملی پوشان رشته اسکیت و مشتقات اسکیت ایران به اصفهان تعلق دارد (هفت ملی پوش ) و این موضوع از این جهت اهمیت دارد که ملی پوشان ایرانی در جهان نیز همواره جزء برترین ها هستند.
محمد داوری اهل دولت آباد متولد دی ماه سال ۷۶، کمتر از یک سال است که به صورت حرفه ای ورزش اسکیت را دنبال می کند، او در این مدت کوتاه توانسته با جلب نظر سرمربی تیم ملی؛ استاد احسان حبیب آبادی تمرین های خود را کنار ملی پوشان انجام دهد، امری که این ورزشکار را در آستانه پیوستن به تیم ملی قرار داده و انتظار می رود پس از امید داوری اسکیت باز ملی پوش و پرافتخار دیگر دولت آبادی؛ به زودی شاهد افتخار آفرینی او در تیم ملی و مسابقات جهانی باشیم.
محمد داوری علاقه شخصی، تمرین های انفرادی، روزانه و مداوم خود و حسن همراهی مربیان و مشوقان فنی در ابتدای مسیر رشته اسکیت را دلیل توفیق ها و رشد سریع خود در این رشته ورزشی می داند.
اسکیت باز ۲۰ ساله و جوان دولت آبادی زیر نظر احسان حبیب آبادی سرمربی پر افتخار و اصفهانی تیم ملی در جمع ملی پوشان کثیر تیم ملی به تمرین های خود می پردازد و در اولین محک جدی روز گذشته توانست در مسابقات مهم اصفهان و در حضور چند تن از برترین های ملی پوش و با سابقه اسکیت؛ گوی سبقت را از رقبا ربوده و گردن آویز برنزی مسابقات را نصیب خود کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها