خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سرپل ذهاب:

اقتصاد مقاومتی تنها راه رهایی از وابستگی است

امام جمعه موقت سرپلذهاب با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه رهایی از وابستگی است، گفت: امروز همه فهمیدند آمریکا قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۵۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام هوشنگ کریمی در خطبه‌های نمازجمعه سرپلذهاب با اشاره به حساسیت آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این حساسیت طبیعی است چرا که سپاه ما ممکن است اقداماتی را انجام دهد که ذهن آمریکایی ها را به هم بریزد.

 

وی ادامه داد: علت اصلی دشمنی مستکبران با سپاه پاسداران برای این است که می دانند بخش قابل توجهی از اقتدار و توانمندی موشکی ایران مرهون اقدامات پاسداران است.

 

وی با بیان اینکه این دشمنان اخیرا خواستار فشار بیشتر به جمهوری اسلامی شده اند، گفت: هدف اینها سپاه پاسداران و موشک های ایران نیست بلکه حرف آخرشان این است که جمهوری اسلامی به هیچ وجه نباید باشد.

 

امام جمعه موقت سرپلذهاب با اشاره به اصرار برخی در مذاکره با آمریکا و هشدارهای مقام معظم رهبری درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بیان کرد: تنها خاصیت برجام این بوده که چهره فریبکار، حقه‌باز و توسعه‌طلب آمریکا را به ملت ایران و همگان ثابت شد.

 

وی افزود: امروز همه فهمیدند آمریکا قابل اعتماد نیست و دشمنی دیرینه‌اش با ایران تمامی ندارد.

 

کریمی  با بیان اینکه روز یکم آبان، سالروز شهادت آقا مصطفی فرزند امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: شهید مصطفی خمینی ‌از همان روزهای نخستین فعالیت‌های سیاسی امام خمینی، در کنار ایشان به فعالیت سیاسی پرداخت و در پیشبرد حرکت اسلامی نقش بسزایی داشت و در نهایت در نجف اشرف به درجه شهادت نائل شد و در بارگاه امیرالمومنین(ع) آرام گرفت.

 

وی افزود: در نهضت انقلاب اسلامی، نخستین شهدا از روحانیون بودند و امام خمینی(ره)‌ نیز فرزند خود را راه اسلام فدا کرد.

 

کریمی در ادامه  به 4 آبان ماه سالروز اقدام امام (ره) بر علیه قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و افزود: نظام سلطه با این قانون استعماری سعی بر سلطه و تحکم بیشتر داشت که اکنون نیز با سخنرانی های رییس جمهوری آمریکا چنین تفکری دنبال می شود.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تقویت اقتصاد درون زا، افزود: ضرورت دارد اهتمام بیشتری نسبت به عملیاتی کردن اهداف اقتصاد مقاومتی وجود داشته باشد، چرا که عزت، اقتدار و امنیت ملی، رونق تولید همراه با مدیریت قوی با اقتصاد درون زای مقاومتی محقق خواهد شد.

 

کریمی در ادامه به روز میلاد امام محمدباقر(ع) اشاره کرد و گفت: آوازه علوم و دانش‌های ایشان چنان کشور‌های اسلامی را پر کرده بود که به «باقر العلوم» معروف شدند.

 

خطیب موقت جمعه سرپلذهاب مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را عرصه اتحاد مسلمانان عنوان کرد و ادامه داد: این واقعه مانور مهم دوستداران آل‌الله و شیعه است که با حضور میلیون‌ها نفر از سراسر جهان و برپایی موکب‌ها اثر زیادی در اتحاد مسلمانان جهان دارد.

ارسال نظرات