امام جمعه دهگلان در خطبه نماز جمعه دهگلان، توهین رئیس جمهور امریکا به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را توهین به ملت و کشور ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۵۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع این شهر توهینات نابخردانه رئیس جمهور امریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به شدت محکوم کرد.

وی افزود: رئیس جمهور امریکا و دشمنان انقلاب باید بدانند که توهین به سپاه پاسداران و ارکان امنیت ایران اسلامی توهین به ملت و کشور ایران است، زیرا سپاه قهرمان برای دفاع از مردم و ملتشان از بطن همین جامعه برخاسته اند.

ماموستا محمدی در ادامه خطبه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: دین مقدس اسلام توجه ویژه به جسم سالم دارد و ما باید در کنار تربیت جسم سالم به تربیت روح سالم هم توجه ویژه داشته باشیم.

ماموستا محمدی گفت: با توجه به جمعیت جوان در سطح شهرستان و کمبود سرانه ورزشی و زیرساخت‌های ورزشی که در شان جوانان ما نیست جهت بهبود این وضعیت و بالا بردن سرانه ورزشی و تجهیز سالن‌های ورزشی تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود.

امام جمعه دهگلان ضمن تبریک به استاندار جدید استان کردستان گفت: با توجه به اینکه دهگلان شهرستان جدید التاسیس است و مردم این شهرستان در همه صحنه‌های از اوایل انقلاب تاکنون حضور پرنگ داشته اند، اما در همه زمینه بسیار محروم هستند.

وی محرومیت دهگلان در همه زمینه‌ها را نیازمند توجه ویژه استاندار به شهرستان دانست و گفت: با توحه به اینکه این شهرستان قطب کشاورزی استان است است در راستای ایجاد اشتغال جوانان و رفع بیکاری نیازمند توجه و مساعدت مضاعف است.

ماموستا محمدی در بخش دوم خطبه نماز جمعه دهگلان با تاکید بر احترام مردان و زنان مسن و سالخورده در جامعه گفت: بسیار جای تاسف است که افراد سالخورده در سرای سالمندان نگهداری می‌شوند که این حرکات نشانه عدم رافت و مهربانی در قلب انسانهاست.

وی افزود: در شرع معظم اسلام احترام و توجه به والدین و سالخوردگان توصیه شده است و از مردم شهرستان خواست تا نسبت به رعایت احترام به سالمندان توجه ویژه داشته باشند.

ماموستا محمدی ضمن تبریک هفته استاندارد اهمیت و نقش آن در ابعاد مختلف زندگی لازم دانستند و برحفظ و تامین صحیح نیاز‌های انسانی که از اهداف اصلی استاندارد در زندگی است، تاکید نمود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات