خبرهای داغ:
آمارهاي اشتغال در كشور به گونه اي بوده كه همواره مورد اختلاف صاحب نظران، مردم و دولت مردان بوده است! اگر برابر آمار دولت مردان پيش برويم در كشور هيچ بيكاري در آينده نه چندان دور نخواهيم داشت كه آرزوي همه مردم ايران اسلامي نيز جز اين نيست.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۷۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رييس جمهور محترم در تيرماه 96 اعلام كرد:بيش از 700هزارشغل ايجادشدهكه در بازه زماني 4 ماهه آمار فوق العاده اميد بخش بوده و ايران را در رديف بهترين رشد اقتصادي دنيا قرار مي دهد.

مركز آمار نيز اعلام كرد: طي بهار96 بيش ازيك ميليون شغل ايجاد شده وبا اين سرعت اشتغال رشد بيش از 40درصد رشد اقتصادي را شامل مي شود.
از طرفي ديگر جهانگيري معاون اول رييس جمهوردر 26 مهرماه اعلام كرد بيش از 5/1ميليون شغل درشش ماهه اول ايجاد شده و از طرفي علي ربيعي وزيركاراعلام كرد: در بهترين حالت رشد اقتصادي مي توان 400 هزار شغل ايجاد كرد.
تناقض آماري و شرايط حاكم بر كار خانجات ومسكن نشان دهنده پارادوكس در رشد اقتصادي و اشتغال اعلام شده مي باشد.

اگر در هر سه ماه بيش از 1ميليون شغل ايجالد شود تا بهار امسال مشكل بيكاري مرتفع شده وبراي توليد نيازمند واردات كارگران خارجي مي باشيم و به عنوان يك ايراني آرزوي همه است كه قدرت برتر اقتصاد دنيا شويم.
اگرچنين رشدي اتفاق افتاده و بيشترين رشد اقتصادي و اشتغالزايي را دردنيا داشتيم چرا مردم و بازار اين موضوع را احساس نمي كنند؟آمارهايي كه از نظر دولت مردان درانتخابات توهم رقيب بود حال چگونه در كمترازسه ماه به يك ميليون شغل دسترسي پيدا مي كنند و زير ساخت هاي اين اشتغال را چگونه فراهم آوردند؟
به نظر مي رسد يك ساعت كار در هفته اشتغال محسوب شده و با دلخوش كردن به اين تعريف غلط فقر و بيكاري وحشتناكي به جامعه تحميل شده و ادامه خواهد داشت.مردمي در بي خبري نحوه محاسبه آمار قرار دارند.
وقتي نهاد هاي مختلف واعتراف 4وزير سابق ركود بر كشور حاكم شده چگونه در شرايط ركود رشد اقتصادي 13 درصد و 5/1ميليون شغل در شش ماه حادث مي شود؟ بهتر است تعريف نوين و متناسب با جامعه اجتماعي ايران تعريف شود و در جامعه گرگ زده جهاني هضم نشويم.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها