خبرهای داغ:
بیانیه ای از سوی بسیجی نخبه، رضا ممشلی:
رضا ممشلی نخبه بسیجی شهرستان مینودشت، در پاسخ به سخنان نا بخردانه رییس جمهور آمریکادر بیانیه ای یاوه گویی های ترامپ را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۸۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، رضا ممشلی نخبه بسیجی شهرستان مینودشت، در پاسخ به سخنان نا بخردانه رییس جمهور آمریکادر بیانیه ای یاوه گویی های ترامپ و تروریست خواندن ملت ایران و هجمه علیه سپاه پاسداران را نشان از رشد انقلاب اسلامی و نیروهای انقلابی برشمرده که متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

یاوه گویی های ترامپ در نطق جمعه گذشته خود و تروریست خواندن ملت ایران و هجمه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی نشان می دهد که دشمن از رشد نیرو های انقلابی ترسیده است . حضرت امام روح الله فرمودند: «سربازان من در گهواره هستند » در حال حاضر رهبر معظم انقلاب خطاب به ما جوانان فرمودند«شما افسران جنگ نرم هستید» یعنی امروز درجه و کیفیت نیروهای انقلاب نسبت به گذشته تغیر کرده ، ایمان ها راسخ تر ، اعتقاد ها محکم تر ، منطق ها شیوا تر و دل ها مشتاق تر شده است و در عین حال نوع جبهه و گستره آن تغیر کرده است . جبهه ، علم است . جبهه ، فرهنگ است و ما افسران حضرت آقا جبهه و سنگر خود را محدود به میهن عزیزمان نمیبینیم و در پاسخ یاوه گویی های ترامپ که می گوید ایران در منطقه دخالت میکند میگوییم«مرز ما عشق است ، هرجا اوست آنجا خاک ماست ، سامرا ، غزه ، حلب، تهران چه فرقی‌می کند ؟»وبه ملت های مظلوم جهان میگوییم که با الگو گیری از سید و سالار شهیدان و به دنبال آن انقلاب اسلامی ایران ودانشگاه هشت سال دفاع مقدس ، با مبارزه علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل ، ملت خود را آزاد سازند و همانند ایران اسلامی سربلند و پیروز و مقتدر میدان جنگ باشند.

بسیج شجره طیبه است ؛ای حضرت روح الله نه تنها دشمنان نتوانسته اند بسیج انقلاب اسلامی را ریشه کن کنند بلکه امروز در عراق و سوریه و یمن و بحرین و لبنان و فلسطین هم بسیج تشکیل شده و ما امت حزب الله به دنبال تحقق بسیج جهانی مستضعفین در تمام دنیا هستیم و لحظه ای از آرمان های خود کوتاه نخواهیم آمد که به فضل الهی روزی فرا‌خواهد رسید که این آرمان محقق شود .

و خطاب به سران حکومت های مستکبر و خاصه آمریکا میگوییم چشم هایتان را باز کنید و ببینید سرباز های جان بر کف و آماده ی این ملت را و جمله ی کارتر را یادتان باشد که بعد از شکست مفتضحانه در طبس گفت «خدای خمینی بر خدای کارتر پیروز شد» و به خودتان و اندازه تان نگاه کنید و بعد به ما و رهبر و خدای ما نگاه کنید و بدانید و آگاه باشید که سه دهه پیش در دفاع مقدس صد ها هزار جوان تقدیم این انقلاب شدند و امروز اگر واقعه ای رخ دهد میلیون ها بسیجی ، عاشقانه آماده فدا کردن جانهایشان در راه این انقلاب هستند.

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم /در ره عشق جگر دار تر از صد مردیم / هر زمان یاد خمینی به سر افتد ما را / دور سید علی خامنه ای می گردیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها