جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار بیان داشت: انقلاب اسلامی در امتداد راه امام حسین (ع) قرار دارد و این راه بی‌تفاوتی و تنبلی را برنمی‌تابد، ثابت‌قدم بودن عزت می‌آفریند و اقتدار آفرین است.
کد خبر: ۸۹۳۶۶۹۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، یحیی سالاری در یادواره شهیدان ورزشکار و هشتمین سالگرد شهادت سرلشگر شوشتری در سالن ثانی مجموعه ورزشی پهلوان تختی نیشابور، اظهار داشت: روحیه شهادت‌طلبی رئیس‌جمهور آمریکا را به فحاشی و ذلت کشاند.

معاون بسیج اقشار سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: باید با همه دنیا تعامل داشته باشیم، ولی با قوت جلو برویم و این فهم صحیح اسلام است.

وی با بیان اینکه بعضی درصدد هستند شعار‌های انقلاب را تحریف کنند، تصریح کرد: انقلاب باید ثابت بماند و نباید تحریف شود، باید شاداب و با طراوت، مسیر امام حسین (ع) را ادامه دهیم که در این صورت پیروزیم.

سالاری با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های معنوی که می‌تواند اقتدار را افزایش دهد شهادت است، بیان کرد: روحیه شهادت‌طلبی قدرت آفرین است، شهیدان به این کشور قدرت و عظمت دادند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما نسبت به شهیدان، حفظ و تعظیم شعائر است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در امتداد راه امام حسین (ع) قرار دارد و این راه بی‌تفاوتی و تنبلی را برنمی‌تابد، ثابت‌قدم بودن عزت می‌آفریند و اقتدار آفرین است.

معاون سپاه امام رضا (ع) بابیان اینکه کسانی که اسلام و ایمان دارند در بن‌بست قرار نمی‌گیرند، گفت: در فرهنگ هم، قدری می‌لنگیم، هنوز امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه ما جایی ندارد، هنوز معروف‌ها غلبه نکردند و در گوشه کنار‌ها منکراتی وجود دارد.

سالاری خاطرنشان کرد: البته در بُعد اقتصادی، چون تلاش‌های دولت و مردم کافی نبوده است رشد اقتصادی نیز مطلوب نیست.

وی یادآور شد: مؤلفه‌های قدرت آفرین مادی، داشتن قدرت بدنی و سالم بودن افراد، قدرت نظامی، علمی و اقتصادی از دیگر مؤلفه‌ها است.

سالاری اضافه کرد: ایمان می‌تواند به‌عنوان یک مؤلفه معنوی اقتدار مدنظر بوده و کشور ما توانست به مدد همین مؤلفه و نیز مؤلفه امامت و ولایت در مقطع دفاع مقدس مقابل ۴۴ کشور جهان بایستد و عملاً پیروز شود.

همچنین سید علی حسین زاده فرمانده سازمان بسیج ورزشکاران سپاه استانی امام رضا (ع) در سخنان کوتاهی با گرامیداشت یاد شهیدان ورزشکار اظهار امیدواری کرد ورزشکاران بسیجی در مسیر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حرکت کرده و دست‌آخر شهادت نصیب آن‌ها شود و همیشه آماده‌تر از دیروز آماده نبرد و شهادت باشند.

گفتنی است؛ پخش نماهنگ از سخنان شهید وحدت‌آفرین سردار شوشتری، چند نوبت حماسه‌خوانی توسط مرشد‌های زورخانه حسین غلاث و محمد نیک‌سیرت و همراهی جواد جمشیدی، شعرخوانی توسط خردسالی به نام حسین بتویی با مضمون تقدیر از امنیت آفرینان کشور و اهدای ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد از سوی حمید حقیقی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه نیشابور به وی، نمایش رزم توسط گروه هاپکیدوکاران نیشابور به مربی‌گری رضا فرزاد‌منش بخش دیگری از مراسم بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها