خبرهای داغ:
به همت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز برگزار می شود؛
یادواره شهید تبریزی فاجعه منا، حاج محمدرضا جلالی، شهید شاخص سال 96 سازمان بسیج حقوق دانان کشور در زادگاه ایشان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۱۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یادواره شهید تبریزی فاجعه منا، حاج محمدرضا جلالی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، سازمان بسیج حقوق دانان کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طراحی شده و روز پنج شنبه 4 آبان ماه میزبان دلسوختگان و عاشقان این حریم امن است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در این خصوص گفت: پس از آن فاجعه تلخ، شهر متدین تبریز و شهروندان عاشورایی اش، در غم از دست دادن فرزندی عزیز که با حنجره رسایش، مظلومیت خاندان نبوت و امامت (ع) را نقل می کرد و آتش بر دل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) می زد، نشسته اند و اینبار در آیینی معنوی یاد و خاطره شهید حاج محمدرضا جلالی را گرامی میدارند.

حسین آذرنیا با اشاره به اینکه حاج محمدرضا جلالی خیرآباد، مداح توانمند اهل بیت و مجری برنامه های مذهبی تبریز در مناسک حج و در لباس احرام، به مصداق «... و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله ورسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله ...» تبدیل گشته است، از عموم شهروندان دعوت نمود روز 4 آبان ماه از ساعت 16 الی 18 در آیین گرامیداشت ایشان در خیابان حافظ، سالن همایش های کانون بسیج جوانان شرکت نمایند.

 

ارسال نظرات