روز گذشته با حضور استاندارکهگیلویه و بویراحمد،نماینده شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و برخی از اعضای شورای شهر از محلات حاشیه شهر یاسوج بازدید شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۱۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
علی محمد احمدی بعد از ظهر جمعه به همراه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، شهردار یاسوج و تعدادی از اعضای شورای شهر، از چندین محله و منطقه شهر یاسوج بازدید کرد و مسئولین از نزدیک به بررسی مشکلات این مناطق پرداختند.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از محله "بختیاری ها" واقع در منطقه "شرف آباد" یاسوج گفت: مشکلاتی از قبیل: جاده و همچنین جدول و کانال آب از جمله مشکلات این محله است.

احمدی افزود: به رغم خانه‌های خوبی که در این منطقه ساخته شده است، باید نسبت به حل مشکلات موجود محله با همکاری مردم اقدام کرد.
وی با بیان اینکه هدف ما ساماندهی و حل مشکلات موجود در مناطق مختلف شهر‌های استان است، ابراز داشت: با برنامه ریزی مناسب و همکاری دستگاه‌های متولی و همچنین مردم می‌توان مشکلات موجود در این مناطق را حل کرد.

در ادامه این بازدید، هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج مهمترین مشکلات این خیابان را موضوع کانال آب و جاده عنوان کرد و گفت: در حوزه کانال آب، در صورت همکاری مردم می‌توان نسبت به ساماندهی مناسب و حل مشکلات اقدام کرد.

استاندار همچنین از خیابانی دیگر در منطقه "شرف آباد" بازدید کرد و مشکلات این منطقه را از نزدیک بررسی کرد.

در ادامه احمدی از روند اجرای عملیات زیر سازی و آسفالت خیابان‌هایی در مناطق "بنسنجان" و " شهرک بلکو" بازدید کرد و مردم نیز مشکلات موجود در این مناطق را بیان کردند.
ارسال نظرات