یک کارآفرین بسیجی در گفتگو با«بسیج»:

تولید کنندگان در وضعیت بحرانی کمبود نقدینگی قرار دارند

بختیاری گفت: دولت و کابینه شعار‌هایی را سر دادند که مردم را به آینده امیدوار کرده است و حال عملی شدن این حرف‌ها و ادعا‌ها واجب‌تر از هر اولویتی است که در برنامه‌های خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۳۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶

حسن بختیاری کارآفرین و بسیجی نمونه شهرستان کمیجان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره انتظاراتی کارآفرینان و تولید کنندگان از دولت جدید دارند گفت: شاید چند سالی است که تولید کنندگان طبق فرمایشات رهبری شروع به کار کردند و در عرصه اقتصاد مقاومتی فعالیت‌هایی را آغار کردند. از دولت دوازدهم انتظار می‌رود که حمایت همه جانبه خود را از تولید کنندگان نوپا به عمل بیاورد و از هیچ کمکی دریغ نکند.

وی با بیان اینکه شعار‌های انتخاباتی معمولا تاریخ مصرف دارد و همیشه بعد از انتخابات این شعار‌ها در خاک دفن می‌شوند اظهار داشت: دولت و کابینه شعار‌هایی را سر دادند که مردم را به آینده امیدوار کرده و حال عملی شدن این حرف‌ها و ادعا‌ها واجب‌تر از هر اولویتی است که در برنامه‌های خود قرار دهند. این شعار‌ها همواره مشکلات اصلی جامعه بوده پس حل این مشکلات که اقتصادی است از مهم‌ترین اقدامات دولت می‌تواند به شمار رود.

این کارآفرین بسیجی تصریح کرد: اگر صحبت از حمایت باشد باید تولید کننده را در نظر بگیرند و مشکلاتی نظیر نقدینگی که بحرانی‌ترین بخش یک تولیدکنندگان به حساب می‌آید از نگاه‌هایی است که دولت با حمایت هایش باید نسبت به کارآفرینان داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار