امام جمعه موقت شهرستان قشم گفت: در مسائل مربوط به برجام و هجمه ها بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمریکا بار دیگر حقانیت کلام امام المسلمین را به اثبات رسانید.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۴۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛حجت الاسلام والمسلمین سعید آزادی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ و ملموس جهان است، جنایات آن در قبال ملت ایران در طول تاریخ را برشمرد و افزود: آمریکا تا کنون برای به انحراف کشیدن و نابودی نظام ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی اظهار داشت: در داخل کشور برخی از افراد آنگونه که شایسته است به فرامین ولی امر توجه ندارد لیکن اقدامات خصمانه شیطان بزرگ حقانیت بیانات رهبری را بر همگان عیان ساخته است.

امام جمعه موقت قشم اعلام عدم خوشبینی رهبر معظم انقلاب به نتایج مذاکرات را یادآور شد و تصریح کرد: در مسائل مربوط به برجام و هجمه ها بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وجود ناپاک آمریکا بار دیگر حقانیت کلام امام المسلمین را به اثبات رسانید.

حجت الاسلام آزادی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران مولود انقلاب است و در قلب تمام ایرانیان جای دارد، مواضع انقلابی مسئولین را مطلوب دانست و افزود: ترامپ مجری سیاست های آمریکاست و آمریکا با دشمنی خود اتحاد بیش از پیش ملت ایران را سبب شده است.

وی با بیان اینکه مردم در عرصه های گوناگون ثابت کرده اند مرد میدان هستند، گفت: از دولت محترم توقع داریم در صورت عدم پایبندی طرف مقابل، برجام را به آتش بکشد.

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: در عین استقامت و پایمردی، رفاه حق مردم بوده و انتظار می رود دولت با اهتمام ویژه در اقتصاد که تودهنی به یاوه گویی های ترامپ و تحریم های اقتصادی نیز می باشد به داد مردم برسد.

حجت الاسلام آزادی با هشدار نسبت به احتمال وقوع بحران مسکن در سال های آینده اظهار کرد: جمعیت ۱۲میلونی جوانان محتاج به مسکن رو به فزونی می رود و ضروریست دولت با رفع نواقص مسکن مهر این طرح را ادامه دهد.

آزادی با اشاره به مناسبات تقویم در هفته پیش رو به تبیین اهداف دشمن از به شهادت رساندن سید مصطفی خمینی فرزند برومند امام راحل(ره) پرداخت و ادامه داد: تهدید امام(ره) و افرادی که در خط ایشان قرار داشتند، جلوگیری از رشد سیاسی حوزه های علمیه بواسطه فعالیت های سیدمصطفی خمینی و توقف پرورش یافتن یک خمینی دیگر از جمله اهداف دشمن در این اقدام بود.

وی در خطبه نخست حدیث ثقلین را عنوان و ابراز داشت: پیامبر اسلام(ص) قرآن و اهل بیت علیهم السلام را بعنوان دو امانت و هدیه گرانبها برای هدایت بشر به یادگار گذاشت که به برکت عاشورا و انقلاب در مسیر تمسک به اهل بیت(ع) تا حدی موفق بوده ایم و محرم مجلای آن است.

امام جمعه موقت قشم ادامه داد: امام حسین علیه السلام در سیره خود حجت را بر همگان تمام کرد و هر طیف از جامعه اعم از عوام، علما، خودساختگان و معصومین توان بهره گیری از سطحی از سطوح مختلف قرآن شامل عبارات، لطائف، اشارات و حقایق را دارند.

حجت الاسلام آزادی موکد ساخت: برای تحقق جامعه قرآنی که از مطالبات رهبری می باشد باید از خود و خانواده شروع نمود و در این امر اهتمامی ویژه به کار بست.

ارسال نظرات