خبرهای داغ:
حجت الاسلام ابوترابی گفت: اگر امروز کشور ما در عزت و اقتدار قرار دارد، مدیون صبر و استقامت شهدا در برابر دشمنان و ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنها در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۵۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،، یادواره شهدای خرقان غرب شهرستان آوج با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.
در این یادواره حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد عضو هیأت حل اختلاف سران قوا گفت: شهدا با تبعیت از دستورات خداوند و اهل‌بیت(ع) در مسیر احیای حق گام برداشتند تا بتوانند رضایت خداوند را به دست آورند.
وی با بیان اینکه شهدا مقام والایی در آخرت دارند، افزود: شهیدان با نثار جان خود با خداوند معامله کردند و خدا نیز به آنها جایگاه رفیعی داده است.
عضو هیأت حل اختلاف سران قوا گفت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس با داشتن ایمان و روحیه‌ی ایثار و شهادت در برابر نیروهای بعثی که همه‌ی سران کشورها از آنها حمایت می‌کرد، ایستادگی کردند.
این مسوول افزود: شهیدان در مبارزه با دشمنان از جان خود گذشتند تا از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی محافظت کرده و به دشمنان اجازه تجاوز به خاک کشور را ندهند.
وی افزود: اگر امروز کشور ما در عزت و اقتدار قرار دارد مدیون صبر و استقامت شهدا در برابر دشمنان و ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنها در هشت سال دفاع مقدس است.
عضو هیأت حل اختلاف سران قوا گفت: شهدا در زمان سرنوشت‌ساز کشور، دشمنان خود را به خوبی شناختند و به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برای مبارزه با آنها اعزام شدند.
ابوترابی‌فرد افزود: امروز قشرهای مختلف مردم باید با الگوگیری از شهدا، دشمن‌شناس باشند و در مواقع ضروری از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
این مسوول گفت: شهدا اهل ایمان بودند و در مسیر جلب رضای الهی تلاش کردند و خداوند نیز ثمره‌ی بندگی آنها را با رسیدن به مقام شهادت جبران کرد.
وی به نقش اسرا در اعتلای نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: آنها با داشتن ایمان در سخت‌ترین شرایط دست از آرمان‌های خود برنداشتند و با ایستادگی که در برابر دشمنان داشتند، موجب ارتقای اقتدار و عزت کشور شدند.
ابوترابی‌فرد گفت: امروز قشرهای مختلف مردم باید با الگوگیری از سیره شهدا و اسرا، با یکدیگر متحد باشند و با تبعیت از بیانات رهبر فرزانه انقلاب در اعتلای اقتدار انقلاب اسلامی تلاش کنند

 1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها