حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه اروپایی ها در شیطنت دست امریکایی ها را از پشت بسته اند بیان داشت: ما نباید فریب کسانی را بخوریم که از برجام حمایت کرده اند،مکر اروپاییان خیلی بیشتر از مکر امریکایی ها است.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۸۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام تویسرکانی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج  صبح امروز با حضور در جمع پایوران سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه خداوند عالم جهان را بر اساس محبت خلق کرده است اظهار داشت: هدایت، تربیت، بهشت،کیفر، جهاد، جهنم و همه عالم شالوده آن بر اساس محبت بنا نهاده شده است.

نباید اسیر مکر اروپایینان در دفاع از برجام شویم/ این افتخار است برای ما که محبوب ترین شخصیت در کل جهان یک پاسداربه نام

وی با بیان اینکه فرهنگ قرآن فرهنگی است که سر تا سر آن محبت و عشق و علاقه ای است که باید در عالم حاکم شود افزود: رابطه بین انسان  و خدا، خدا و انسان، مردم با یکدیگر بر اساس محبت برنامه ریزی شده است .

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: آن چیزی که ما باید در زندگی به عنوان ریل اصلی زندگی انتخاب کنیم محبت است ، اگر از این ریل خارج شویم بر خلاف سنن الهی و قانون خدا حرکت کنیم  به هدف نیز نمیرسیم.

وی تصریح کرد: آن چیزی که محبت را از بین میبرد و خشونت، بغض و دشمنی را حاکم میکند را باید از زندگی شخصی، سیاسی و خانوادگی خود دور کنیم .

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه تمام تلاش شیطان از بین بردن محبت در جامعه است یاد آور شد: شیطان میخواهد به جای محبت؛ ترس، وحشت، فقرو اختلاف(تفرقه) را حاکم کند.

وی افزود : هر گاه بین دو نفر در یک جامعه همدلی و محبت حاکم باشد دشمن اصلی آن شیطان است و به هر قیمتی میخواهد افرادی که با عشق و مودت  زندگی خود را شروع کرده اند ، سعی میکند با شک ، سوء ظن  و ... میانه انها را بر هم زند و به مرور زمان دیده میشود با طلاق و جدایی کار انها به پایان میرسد.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت:ما باید پاسدار محبت، همدلی، وفاداری  بین یکدیگر باشیم، ودر مقابل مواردی که میخواهد این همدلی، وحدت و انسجام را از ما بگیرد مبارزه کنیم.

وی بیان داشت: باید تلاش کنیم ریل زندگیمان مثبت باشد.

 حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه عده ای میگویند رحمت خدا بیشتر از غضب خدا است تصریح کرد: این بیان اشتباه است ، در حالی که رحمت خدا "پیش تر" از غضب خداوند است، یعنی  همه عالم را رحمت خداوند  فرا گرفته است ،اگر جایی غضب وجود دارد به مثال تیغ جراحی در دست طبیب است .

وی افزود: در حال حاضر بزرگترین مشکل در جامعه ما این است که تلاش گسترده ای صورت میگیرد تا دلها را از یکدیگر جدا کند و ما به عنوان پاسداران انقلاب باید تلاش کنیم دلها را به هم نزدیک کنیم .

حجت الاسلام تویسرکانی اظهار داشت:  در مسائل سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی، خانوادگی  این جدایی دلها از یکدیگر متاسفانه رو به افزایش است .

وی با بیان اینکه در تاثیر گذاری و موفق بودن سپاه در ماموریت های خود دوست و دشمن نظر موافق دارند گفت: مهم ترین عامل موفقیت محبوبت آن در بین مردم بوده است.

حجت الاسلام تویسرکانی بیان داشت: در اوایل جوانی افرادی که جذب سپاه میشدند به دلیل محبوبیت و عشق ان در بین مردم بود .

وی تصریح کرد: در حوادث اخیر که ترامپ قصد داشت سپاه را در ردیف مقام های تروریستی قرار دهد ، با تهدید سردار جعفری ، ترامپ از مواضع خود بر علیه سپاه و برجام عقب نشینی کرد و سخنان رئیس جمهور امریکا در میان مردم خریدار پیدا نکرد.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه اروپایی ها در شیطنت دست امریکایی  ها را از پشت بسته اند بیان داشت: ما نباید فریب کسانی را بخوریم که از برجام حمایت کرده اند، مکر اروپاییان خیلی بیشتر از مکر امریکایی ها است و تجربه این را ثابت کرده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل و امریکا را اروپاییان درست کرده اند گفت: مقر شبکه صهیونیسم جهانی که دولت ها را معین میکنند و جهان را بر اساس یک نگاه شیطانی  اداره میکنند در انگلستان قرار دارد.

حجت الاسلام تویسرکانی  با بیان اینکه در مقابل یاوه گویی ترامپ، رئیس جمهور ایران بسیار خوب سخنرانی کرد تصریح کرد: در مقابل جمله اقای روحانی که" سپاه در قلب مردم قرار دارد" ، فریادهای ضد انقلاب بلند شد.

وی بیان داشت: این افتخار  مااست که محبوب ترین شخصیت در کل جهان یک پاسداربه نام " قاسم سلیمانی" است که هم شیعه، سنی ، با حجاب، بی حجاب همه او را دوست دارند و محبوب است و این یک نماد و برند است،  چون این ایثار و جان فشانی را همه مردم لمس کرده اند و دشمن میخواهد امروز  سپاه را در مقابل کرد ها قرار دهند.

حجت الاسلام تویسرکانی  تصریح کرد: سایت های کثیف ضد انقلاب میگویند؛ حشد الشعبی برای سپاه است و سپاه به کرکوک حمله و اقلیم کردستان حمله کرد در حالی  که اصلا به این شکل نیست ، سپاه نهادی مردمی است و برای خدمت به اسلام تاسیس شده است ، ما به هیچ عنوان با مردم رو به رو نمیشویم.

وی اظهار داشت: در سنندج صد در صد مردم سنی هستند و اگر شیعه ای در این شهر وجود داشته باشد مهاجر هستند ، خود مردم سنندج سنی هستند ولی در ولایت مداری و عشق به مقام معظم رهبری شاید از همه شهر ها  عشق آنها به رهبری بیشتر باشد.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه دشمن قصد داشت جنگ شیعه و سنی راه بیندازد گفت: این تفرقه افکنی در ایران طرفدار پیدا نکرد.

وی بیان داشت: دشمن میخواهد ذهن های ما را  نسبت به سنی ها خراب کند در صورتی که این کار در ایران شکست خورده است ، سنی ها در داخل ایران زندگی میکنند.

حجت الاسلام تویسرکانی افزود: همانگونه که سپاه طرفدار شیعه ها است، طرفدار سنی ها ، مسیحیان و یهودیان نیز هست.

وی با بیان اینکه  ما ضد هیچ کدام از دین های الهی نیستیم  یادآور شد: سپاه ضد ظالم است، و فرقی ندارد هر کجای این دنیا با هر دین و مسلکی باشد.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه  ما جنگ فرقه ای را نمیپذیریم تصریح کرد: این مقدار که سپاه در زمان صدام و پس از صدام به کردستان عراق خدمت کرده است هیچ نهادی به کردستان عراق خدمت نکرده است.

وی با بیان اینکه سپاه مدافع مردم کردستان بوده است گفت:  برای سپاه فرقی میان کردستان عراق و کردستان ایران وجود نداد، ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و مرز جغرافیایی نداریم.

حجت الاسلام تویسرکانی یاد آور شد: رسالت ما این است که هر کجا مظلومی باشد برویم و از آنها دفاع کنیم و این رویکرد را تا ظهور منجی عالم بشریت(حضرت مهدی(عج)) از دست نخواهیم داد.

وی گفت : سپاه با وحدت و نفوذ کلمه در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد کرده است ، سپاه مظهر قدرت بر علیه دشمنان و مظهر اقتدار میان مردم است .

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه سپاه باید مرکز دفاع از مظلومین باشد تصریح کرد: باید کاری کرد که در هر شهری  وقتی به فردی ظلم میشود او به سپاه مراجعه کند تا مشکل خود را حل کند.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خطاب به سپاه که"شما سازمان نیستید و یک نهاد انقلابی هستید" تاکید کرد: تفاوت های زیادی میان یک نهاد انقلابی و یک سازمان وجود دارد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات