خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین:

مستکبران به دنبال تغییر رویکرد ایران اسلامی هستند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین گفت: امریکا به عنوان یک دولت مستکبر به دنبال تغییر رویکرد جمهوری اسلامی است و این ساده اندیشی است که فکر کنیم مشکل آمریکا با ایران در مسائل نظامی یا هسته ای است .
کد خبر: ۸۹۳۶۷۸۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید ناصرلویی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین، در خصوص یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اظهار کرد: سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی هرگز تغییر نخواهد کرد فلذا مسئولین امریکا از هر فرصتی برای محدود کردن ایران استفاده می‌کنند.
وی افزود: حال که برجام به مرگ خود نزدیک می‌شود آمریکا از تحریم سپاه دو هدف را پیگیری می‌کند که آن، ایجاد یک فضای بین المللی علیه سپاه و فشار فکری و اقتصادی به سپاه و ایجاد فضای جدید برای از سرگیری مذاکرات است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین اذعان کرد: در تمام این سالها سپاه پاسداران توسط مراکز استکبار مورد هجمه و تحریم واقع شده ولی سپاه پاسداران با اتکا به قدرت ایمان در تمام زمینه‌ها پیشرفت کرده پس این تحریم‌ها اثر چندانی بر عملکرد سپاه نداشته و ندارد.
ناصرلویی تصریح کرد: مسئولین کشور باید از اینکه صرفا در سخنرانی‌ها موضع بگیرند پرهیز کنند و به صورت عملی اقدامی علیه مواضع آمریکا انجام دهند تا طرف مقابل این پیام را دریافت کنند که مسئولین در اقدام علیه آنان مصمم هستند مثلا به صورت تدریجی تعداد سانتریفیوژها را اضافه کنند.
این مسئول بیان کرد: امریکا به عنوان یک دولت مستکبر به دنبال تغییر رویکرد جمهوری اسلامی است و این ساده اندیشی است که فکر کنیم مشکل آمریکا با ایران در مسائل نظامی یا هسته ای است .
وی ادامه داد: پس اگر هم ما دوباره سر مسائل نظامی با آمریکا مذاکره کنیم بعد از مدتی مسئله دیگری را علم خواهند کرد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها