خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات و کمبودهای کشاورزان به طور مرتب به وزرای مربوطه تذکر داده می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۹۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

تذکرات لازم برای مطالبات کشاورزی مرتب به وزرا داده می‌شوداکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه مطالبات و کمبودهای کشاورزان به طور مرتب به وزرای مربوطه تذکر داده می‌شود، اظهار داشت: از اینکه پول کشاورزان در دست دولت مانده ناخرسند هستیم و مقررات مربوط به وام این موضوع را نیز نیاز به اصلاح می‌دانیم.

وی با بیان اینکه این پول نباید بلاتکلیف در دست دولت بماند، افزود: برای حل این موضوع و موضوعات مشابه بارها به رئیس جمهور و وزرا تذکر داده‌ایم تا شاهد حل شدن آن باشیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با محصولاتی همانند چغندرقند که توسط بخش خصوصی خریداری می‌شود، گفت: این موضوع نیاز به مراقبت دائمی دارد تا حقی از کشاورزان اجحاف نشود.

وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: هیچ‌گونه بی توجهی و کم توجهی در این زمینه مورد تایید نبوده و نیست.

رنجبرزاده در رابطه با میوه‌هایی که از باغداران خریداری نمی‌شود، بیان داشت: با ایجاد کارگاه‌های کوچک و خشک کردن این میوه‌ها می‌توان به سود اقتصادی برای دو قشر باغدار و صاحبان بنگاه‌ها رسید.

وی ادامه داد: در این راستا با دعوت از رئیس صندوق کارآفرینی امید کشور در هفته گذشته موفق به اخذ موافقت ایشان برای اخذ اعتبارات شده‌ایم تا با تزریق آن، صاحبان بنگاه‌ها را به خرید میوه‌های باقی مانده تشویق کنیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش گفت: افزایش تعرفه صادرات گمرکی برای محصولات کشاورزی مورد تایید ما نیست و در این زمینه تذکری به معاونت وزارت اقتصاد داده شده است.

وی همچنین سهولت در امر صادرات کالا را از مواردی برشمرد که می‌تواند در رونق بخش کشاورزی موثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات