دانش آموزان دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید احمدی روشن شهرستان قروه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای شاخه گل به پاسداران این شهرستان از آنان تقدیر نمودند.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۰۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز سپاه پاسداران شهرستان قروه مملو از دانش اموزانی بود که هر کدام با یک شاخه گل امده بودند تا قدردان حافظان انقلاب اسلامی و پاسداران مرز‌های میهن عزیزمان باشند.

مدیر دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید احمدی روشن در این دیدار اظهار داشت: امروز دانش آموزان ما امده اند تا در پاسخ به یاوه گویی‌های رییس جمهور آمریکا عشق و ارادت خود را به سپاه پاسداران نشان دهند و قدردان خدمات ارزنده سپاه باشند.


علیرضا قاسمی ادامه داد: سپاه پاسداران امروز مرز‌های کشور را از گزند دشمنان حفظ نموده است و آرامش و امنیت را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورده است.


در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه نیز اظهار داشت: حرکت امروز دانش آموزان نشان دهنده بصیرت و اقدام به هنگام انان است که مورد تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد.


سعید شعبانی افزود: سپاه پاسداران امروز نه تنها به عنوان یک نهاد نظامی بلکه به عنوان نهادی فرهنگی در راستای سازندگی و عمران و آبادانی گام برداشته است و این نشان دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تحمل دیدن پیشرفت‌های مسلمانان و پیشرفت‌های این سرزمین را ندارند و در برابر ان می‌ایستند و در این میان نقش دانش اموزان نقش ویزه‌ای می‌باشد.


شعبانی تصریح کرد: دانش اموزان دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید احمدی روشن باید با الگو گرفتن از نام شهید احمدی روشن در جهت پیشرفت و توسعه کشور گام بردارند و با علم آموزی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنند.


فرمانده سپاه قروه با اشاره به مجاهدت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان انقلاب اسلامی افزود: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و با تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های نظامی و انتظامی ایران اسلامی از امنیتی مثال زدنی در جهان برخوردار است که دشمنان ما جرات نزدیک شدن به مرز‌های ما را ندارند.


وی ادامه داد: امروز باید قدردان خانواده‌های شهدا و ایثارگران بود که از با ارزش‌ترین سرمایه‌های خود گذشتند تا امنیت و آرامش ما را رقم بزنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات