سید ساجد یعقوبی
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی اردبیل؛
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان از برگزاری سومین جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری ققنوس ویژه دانشجویان دانشگاه های استان خبرداد و گفت: این جشنواره آذر ماه سالجاری در اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۱۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امیر مهدی ایقانی مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان از برگزاری جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان استان تحت عنوان ققنونس خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل برگزار می شود.

ایقانی در ادامه سخنان خود به موضوعات جشنواره اشاره کرد و گفت: ایران پایگاه تمدن اسلامی، اشرافیگری و مصرف گرایی،آسیب های اجتماعی،کالای ایرانی و شهدای مدافع حرم، پدیده تکفیری گری و داعش از جمله موضوعات جشنواره ققنوس هستند که دانشجویان می توانند اثار خود را در قالب های  موسیقی، ادبیات شامل: شعر،داستان، فیلم کوتاه، انیمیشن، استندآپ کمدی، تئاتر خیابانی، فیلمنامه نویسی، نمایشنامه نویسی و هنرهای تجسمی چون پوستر،عکس و کاریکاتور ارائه کنند.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود با بیان اینکه  همه دانشجویان می توانند در این جشنوار شرکت کنند، گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا پایان آبان ماه به دبیرخانه جشنواره  واقع در ناحیه بسیج دانشجویی استان به نشانی میدان ورزش، خیابان ساحلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.


جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در اردبیل برگزار می شود

ارسال نظرات