خبرهای داغ:
حجت الاسلام مقصودی با بیان اینکه شهید نظر می کند به وجه الله ابراز داشت : شهدا نه ابروی محله بلکه ابروی شهر، کشور و جهان بشریتند.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۱۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ یادواره شهید آبروی محله شهید قاسم محمدپور در محله این شهید با حضور خانواده شهدا و جمعی از مسئولین و مردم جاجرم برگزار شد.

سروان محمدنیا سرپرست سپاه شهرستان جاجرم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم محمد پور ابراز داشت: امروز اگر لیاقت پیدا کردیم در یادواره شهدا شرکت کنیم یقینا خود شهدا ما را به مراسمشان دعوت کرده اند.

وی گفت: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و اگر ما راه و رسم شهدا را تمرین نکنیم و دشمن شناسی را از شهدا یاد نگیریم قطعا دشمنان بر ما مسلط خواهند شد.

محمدنیا با بیان اینکه باید ببینیم شهدا چگونه در زندگی خود رفتار کردند که بعد از سالیان سال نام و یادشان زنده است تصریح کرد: یادواره شهدا بهترین زمان برای بیان رفتار و کردار شهداست تا جوانان ما زندگی خود را به نام شهدا عجین کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روزهای اخیر ابراز داشت: به گفته ی رهبر انقلاب باید دشمن شناسی و غفلت نکردن را در جامعه پرورش داد تا دشمن نتواند بر ما احاطه کند،امروز اگر غافل شویم راه شهدا و امام شهدا فراموش می شود.

سرپرست سپاه شهرستان جاجرم گفت: امروز اگر آمریکای مستکبر، عربده کشی می کند مطمئن باشید از سر استیصال است آنها از زنده بودن راه و یاد خاطره شهدا و پیاده روی باشکوه اربعین است که اینگونه وا مانده اند.

حجت الاسلام مقصودی با بیان اینکه شهید نظر می کند به وجه الله ابراز داشت : شهدا نه ابروی محله بلکه ابروی شهر، کشور و جهان بشریتند.

وی با بیان اینکه جملات زیبایی قران در مورد شهدا گفته است تصریح کرد: راز عظمت شهید این است که شهید با خود تمرین کردند و روحشان را پرورش دادند.

حجت الاسلام مقصودی گفت: امروز کار فرهنگی و خنثی سازی توطئه های دشمنان همان زنده نگه داشتن راه شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها