خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت شهرستان سمیرم گفت: در برجام مشخص شد که هدف و قصد دشمن نابودی ایران است و هدف آن‌ها انرژی هسته‌ای نیست.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۱۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام میثم آقایی با اشاره به سخنان بی‌شرمانه ترامپ در رابطه با ایران گفت: ترامپ در مدت زمان ریاست جمهوری خود یاوه‌گویی‌های بسیاری را انجام داده است.

آقایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد در داخل و خارج کشور فکر می‌کردند آمریکا قابل‌اعتماد است و پس از یاوه‌گویی‌های ترامپ درس بزرگی گرفتند.

وی همچنین دشمنی آمریکا را با اصل نظام و ولایت ما دانست و افزود: دشمنی آمریکایی‌ها با ایران ارتباطی با تجهیزات هسته ای و نظامی ما ندارد ولی متأسفانه برخی‌ها پذیرفتند که دشمن از در دوستی واردشده، اما خوشبختانه آشکار شد آن‌ان بازهم با نیرنگ به‌طرف ملت ما آمده‌اند.

حجت‌الاسلام میثم آقایی تصریح کرد: خوشبختانه ایران در منطقه به‌جایی رسیده است که در جایگاه تأثیرگذاری بوده و دشمنان ما نیز ترسشان از همین است.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: برخی‌ها در داخل فکر می‌کردند که برجام مشکلات را برطرف می‌کند که خوشبختانه هدف شوم آن‌ها برای نابودی نظام و جنایت علیه مردم این سرزمین آشکار شد.

آقایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری متذکر شد: ما تا زمانی به برجام پایبند هستیم که آن‌ها نیز به برجام پایبند باشند و اگر آن‌ها برجام را پاره کنند ما آن را ریزریز خواهیم کرد.

وی با اشاره به هم‌دستی اروپا و آمریکا در برابر ایران تصریح کرد: اگر مسئولان اروپایی قصد حمایت از برجام را دارند فقط در بیان مقابل بدعهدی‌های آمریکایی‌ها جبهه نگیرند و می بایست در برابر آن‌ها ثابت‌قدم بایستند، ولی ما هرگز این موضوع را نخواهیم دید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها