سیدفرزاد جلالی، از قبولی 80 درصدی دستیاران تخصصی رشته قلب در امتحانات برد خبر داد و گفت: گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال ٩٦ برترین گروه از نظر آمار قبولی دستیاران تخصصی در دانشگاه بوده است.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۲۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی بیمارستان آیت‌الله روحانی(ره) بابل،  سیدفرزاد جلالی، از قبولی 80 درصدی دستیاران تخصصی رشته قلب در امتحانات برد خبر داد و گفت: گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال ٩٦ برترین گروه از نظر آمار قبولی دستیاران تخصصی در دانشگاه بوده است.

 مدیر گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: دوره دستیاری با دوره دانشجویی متفاوت است و دستیاران جانشین استادان و جوابگوی بیماران هستند و خودشان قدرت تصمیم‌گیری داشته و احترام و جایگاه خاصی دارند.

جلالی تصریح کرد: تحصیلات این افراد با پایان دوره دستیاری تمام نشده و بیشتر این همکاران جوان در دوره‌های فلوشیپی و بعضی دوره‌های فوق‌تخصصی شرکت و ارتباط خود را با اساتید قطع نمی‌کنند.

‎این استاد دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: این گروه نخستین دوره فارغ‌التحصیلان رشته تخصصی قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل هستند که توانستند بیش از ٨٠ درصد قبولی را داشته باشند و از پنج رزیدنتی که در امتحانات شرکت کردند چهار نفر موفق به کسب نمرات بسیار بالای کشوری در امتحانات برد کتبی و شفاهی و نائل به دریافت دانشنامه و بورد تخصصی قلب و عروق شدند.

‎وی ادامه داد: پس از پیگیری‌های فراوان مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی بابل و اعضای هیات علمی گروه قلب و عروق مجوز تربیت دستیاران برای این دانشگاه در سال ٩١ صادر شد و اکنون پس از گذشت چهار سال شاهد نتیجه اعتماد وزارت بهداشت به این دانشگاه هستیم.

 مدیر گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل یادآور شد: جا دارد مجددا به این چهار پزشک صدرا یادسار، مجتبی قبادی،گلناز نمازی و فاطره نعمتی به‌دلیل موفقیت درخشان و چشمگیر تبریک عرض کنم  که این موفقیت جز با پشتکار و تلاش آنان و برنامه‌ریزی و پیگیری‌های اساتید گروه قلب امکا‌ن‌پذیر نبود.

جلالی با تقدیر از  زحمات ربیعی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل و پیگیری‌های صادقی ریاست بیمارستان روحانی در ایجاد شرایط قابل قبول که منجر به این چنین نتیجه شده است، گفت: مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دستیاران رشته تخصصی قلب و عروق این دانشگاه با حضور ریاست دانشکده پزشکی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، ریاست بیمارستان، معاون آموزشی بیمارستان، اعضای هیأت علمی و سایر پزشکان گروه قلب و عروق و دیگر گروه‌ها، دستیاران و ... روز پنج‌شنبه ٢٧ مهر ٩٦ در سالن مدیریت بیمارستان روحانی برای جبران گوشه‌ای از زحمات این افراد برگزار شده است.

‎در پایان جلسه ازسوی گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل هدایا و لوح یادبود به این افراد اهدا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها