خبرهای داغ:
مسئول ایمنی و اقدامات تامینی سپاه انصارالحسین (ع) همدان:
مسئول ایمنی و اقدامات تامینی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: بزرگ‌ترین سوانح و حوادث از کوچک‌ترین سهل‌انگاری ناشی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۸۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

بزرگ‌ترین سوانح و حوادث از کوچک‌ترین سهل‌انگاری ناشی می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ محمدرضا عزتی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار بیان داشت: بزرگ‌ترین سوانح و حوادث از کوچک‌ترین سهل‌انگاری ناشی می‌شود.

وی به رعایت مباحث ایمنی اشاره کرد و گفت: در مجموعه سپاه حتی یک حادثه هم نباید باشد.

مسئول ایمنی و اقدامات تامینی سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: حادثه خبر نمی‌کند بلکه اگر حادثه رخ دهد یک عمر پشیمانی به بار می‌آورد.

وی در ادامه برای جلوگیری از حوادث و سوانح به امر آموزش و تاثیر آن در کاهش حوادث اشاره کرد و گفت: هرقدر آموزش بالا باشد به همان میزان نیز کاهش حوادث خواهیم داشت.

عزتی یادآور شد: ما باید راهیان نور را جدی بگیریم و این امر مستلزم آموزش مسئولین اتوبوس‌ها و استفاده از رانندگان مجرب است.

وی ابراز داشت: بی‌توجهی به مسائل ایمنی و سهل‌انگاری فاجعه می‌آفریند و ضربه جانی و مالی در بر خواهد داشت.

مسئول ایمنی و اقدامات تامینی سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود:  بسیاری از خانواده‌ها به دلیل عدم رعایت و سهل‌انگاری در سوانح رانندگی متاسفانه جان خود را از دست دادند. وی خاطرنشان کرد:  سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی و خستگی هنگام رانندگی از مواردی است که حادثه آفریده و جان بسیاری از افراد را گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات