خبرهای داغ:
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتباه دولت مردان آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که هرگز نتوانستند جایگاه سپاه را در بین ملت و مسئولان تشخیص دهند
کد خبر: ۸۹۳۶۸۹۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگراری بسیج در قزوین، روح الله بابایی صالح در دیار مجمع نمایندگان استان قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: همه مردم ایران سپاهی هستند و بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای اعزام به سوریه و عراق برای دفاع از حریم اهل بیت آماده ام.
وی در ادامه ضمن قدر دانی از عملکرد سپاه پاسداران تصریح کرد: اشتباه دولت مردان آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که هرگز نتوانستند جایگاه سپاه را در بین ملت و مسئولان تشخیص دهند و تحت تاثیر القائات برخی معاندان و منافقان دست به کارهایی می زنند که نتیجه آن اتحاد و انسجام بیشتر حول محور ولایت بوده و امروز همه مردم ایران سپاهی هستند و کار در لباس سپاه ارزش معنوی و اخروی دارد .
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: دشمنان اگر بدانند سپاه در قلب ملت ایران و مردم ستمدیدگان منطقه قرار دارد با احتیاط بیشتری قدم بر می دارند. اگر لازم باشد برای دفاع از حرم و این نهاد توانمند انقلابی همه لباس رزم می پوشیم.
بابایی صالح با توجه به موضع گیری ترامپ و تهدید ایران به تحریم بیشتر گفت: ایران در همه بحران ها به پشتوانه مردم رهبری و سپاه قهرمان پیش رفته و در رخداد های منطقه و تهدید ایران توسط تکفیری تروریستی های ساخته دست شیطان بزرگ، مشت آهنین ملت ایران برای سرکوب و نابودی ایادی شیطان از آستین سپاه توانمند اسلام بیرون زده و تا کنون هم نقشه های شوم آنان را در عراق،سوریه،افغانستان، یمن و لبنان با ناکامی مواجهه کرده است.
وی اظهار کرد: کشورهای غربی باید بدانند دیگر دوران زورگویی به سرآمده و هر کاری در منطقه بخواهند انجام دهند بدون مشارکت و رضایت ایران امکان پذیر نخواهد بود.
این نماینده اذعان کرد: ایران امروز به لطف سپاه قهرمان توانسته در تمام مسائل منطقه به عنوان قدرت برتر تاثیر گذار بوده و همه ملت ایران از سپاه و فرزندانشان تشکر می کنند که با دادن خون بهترین عزیزانمان کشور را از توطئه های شیطان بزرگ درامان نگه داشتند.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تقدیر تشکر ازسپاه پاسداران گفت: به عنوان منتخب مردم در خانه ملت حمایت قاطع خود را از فرزندان ملت در سپاه پاسداران اعلام می کنیم و برای همه آنها آرزوی توفیق داریم.
1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها