خبرهای داغ:
رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی:

حامیان تروریست سپاه را متهم نکنند

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا اگر توانایی حمله به ایران را داشت به هیچ قید و بندی پایبند نبود و تمام قطعنامه های بین المللی را زیر پا می گذاشت، آمریکا بیش از 40 سال است که حمله به ایران را تکرار می کند و جرات اقدام عملی را ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۹۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در دیدار صبح امروز مجمع نمایندگان استان قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج ) قزوین گفت: آمریکا با تحریم سپاه پاسداران موجب اتحاد بی سابقه در داخل کشور شد و سپاه پاسداران امروز محبوب تر از همیشه به عنوان فرزند ملت، مقتدرتر از همیشه حافظ انقلاب می باشد.
وی در ادامه ضمن حمایت ازعملکرد سپاه پاسداران تاکید کرد: آمریکا اگر توانایی حمله به ایران را داشت به هیچ قید و بندی پایبند نبود و تمام قطعنامه های بین المللی را زیر پا می گذاشت، آمریکا بیش از 40 سال است که حمله به ایران را تکرار می کند و جرات اقدام عملی را ندارد.
داوود محمدی ضمن اشاره به عملکرد سپاه پاسداران در داخل و خارج از مرزها افزود:حضور سپاه پاسداران در خارج ازکشور مانند سوریه و عراق برای دفاع از مسلمانان و مبارزه با تروریست های دست پرورده اسراییل وآمریکا فعالیت می کند ،کسانی فرزندان این ملت را به حمایت از ترویست متهم می کنند که دولت هایشان تروریست و تروریست پرور بوده و از اسراییل به عنوان رژیم نامشروع جنایت های فراوانی را در منطقه مرتکب شده است و به هیچ یک از قواعد بین المللی و انسانی پایبند نیست.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از اوایل انقلاب سپاه با اتکا به نیروی ایمان تمام حربه های دشمنان را نقش بر آب کرد و در دفاع مقدس به عنوان یکی از حافظان تمام عیار ملت و انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا کرد و در حال حاضرهم با تکیه بر سلاح و قدرت ایمان، فراتر ازمرزها چتر امنیت را برای ملت و مسلمان گسترده تر می کند.
وی در پایان ضمن حمایت قاطعانه از سپاه پاسداران درهمه زمینه ها گفت: نمایندگان استان و همه منتخبین در خانه ملت یک صدا و همدل از سپاه حمایت خود را اعلام کردند و در مصوبه ضد تحریمی در حمایت از سپاه رای صد درصدی نمایندگان نشان دهنده جایگاه سپاه در بین قوای سه گانه و ملت دارد.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها