چهارمین جلسه ستاد اربعین بانک قوامین با حضور اعضاء ستاد اربعین و مدیران کل استانهای هدف در روز یکشنبه مورخ 1396/7/23

چهارمین جلسه ستاد اربعین بانک قوامین با حضور اعضاء ستاد اربعین و مدیران کل استانهای هدف در روز یکشنبه مورخ 1396/7/23 برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۶۹۳۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

 


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک قوامین به نقل از دبیرخانه ستاد اربعین بانک این جلسه به منظور انجام هماهنگی با استانهای هدف جهت برنامه ریزی نهائی برگزار شده بود و مدیران کل استان های کرمانشاه، خوزستان، ایلام و اصفهان به عنوان میهمان در آن حضور داشتند.
بنابراین گزارش در این جلسه که به ریاست دکتر نجف پور، قائم مقام مدیرعامل بانک قوامین پیگیری شد معاونتهای تخصصی، گزارشی از اقدامات انجام شده را به سمع حاضرین رساندند و پس از پایان گزارشات، مدیران کل استانها نیز در خصوص تجربیات سنوات گذشته خود مطالبی را عنوان کردند تا مورد بهره برداری قرار گیرد.
لازم به ذکر است بر اساس مصوبه ستاد اربعین بانک قوامین که با تدبیر مدیرعامل بانک قوامین دکتر تقی نتاج اقدام به پشتیبانی از خدمت رسانی به زائران حسینی می نماید ، موکب خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را در مرزهای مهران، چذابه، قصرشیرین و شلمچه بر پا می نماید.
این گزارش می افزاید بانک قوامین به منظور خدمت رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی علاوه بر مراکز مذکور موکبی را در ورودی شهر ماهی دشت و جنب پاسگاه انتظامی دایر می نماید.
ارسال نظرات