همتی گفت: آموزش خیاطی و گلدوزی و کیف دوزی به بانوان روستائی توسط مربیان خواهر و کارآفرینی برای 170 بانوی روستائی نیز از اقدامات جهادگران بسیجی در حوزه کارآفرینی است.
کد خبر: ۸۹۳۶۹۶۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

وفا همتی بسیجی جهادگر و مسئول گروه جهادی قمر بنی هاشم (سلام الله علیه) شهرستان اردل استان چهارمحال وبختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی اظهار داشت: گروه جهادی حضرت قمر بنی هاشم(س) اقدامات مختلفی در زمینه فرهنگی، عمرانی، آموزشی و کارآفرینی در مناطق محروم انجام می دهد.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی جهادگران بسیجی افزود: ساخت خانه یتیم در روستای بارده شهرستان اردل با مشارکت حوزه مقاومت انجام شد.

مسئول گروه جهادی قمر بنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی مانند احکام، قرآن و تقویت دروس و همچینن کمک به برگزاری جشن نونهالان و پیش دبستانی های روستای دیناران شهرستان اردل از اقدمات آموزشی این گروه جهادی است.

همتی بیان کرد: آموزش خیاطی و گلدوزی و کیف دوزی به بانوان روستائی توسط مربیان خواهر و کارآفرینی برای 170 بانوی روستائی نیز از اقدامات جهادگران بسیجی در حوزه کارآفرینی است.

ارسال نظرات