یک بسیجی تولید کننده در گفتگو با «بسیج»:

دولت باید از ایده های بسیج برای مسایل اقتصادی استفاده کند/ انحصار در عرضه عسل به بازار وجود دارد

انصاری گفت: بسیج با نیرویی که دارد همواره می‌تواند کمک حال اقتصاد کشور باشد، اما این دولت است که باید از بسیج برای رساندن اهداف کشور در مسائل اقتصادی کمک بگیرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۹۸۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰

محمد انصاری بسیجی تولید کننده نمونه مواد غذایی و نایب رئیس تعاونی زنبور داری تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره فعالیت‌ها و کار‌های اقتصادی که در زمینه زنبور داری انجام داده است اظهار داشت: از سال ۱۳۸۲ در کار پرورش زنبور عسل و تولید عسل بودم که بعد از چند سال توانستم با مشارکت همکاران دیگر تعاونی زنبور داری را در تهران تاسیس کنیم. با همکاری با بسیج و ایجاد چند نمایشگاه به بنده لطف شد تا یکی از بسیجیان برتر در عرصه تولید منتخب شوم.

وی با بیان اینکه کار‌های گروهی تعاونی زنبور داری تهران باعث تولید بیشتر عسل در کشور شده است اظهار داشت: بیشترین تولید عسل توسط کسانی که در تعاونی تهران عضو هستند صورت می‌گیرد، اما همواره صادرات و بازار عرضه، تحت انحصار چند نفر در ایران قرار دارد و هیچ تولید کننده‌ای نمی‌تواند در برابر آن‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد.

این تولید کننده بسیجی در مورد انحصاری شدن برخی موارد در بازار عرضه تاکید کرد: در صنعت خودرو سازی انحصاری شدن خودرو باعث رشد افراد با نفوذ شده و همین مسئله در برخی از قشر‌های جامعه فراگیر شده است. اگر برای ریشه کن کردن این موضوعات اقدامی صورت نگیرد بلا شک باعث از بین رفتن زیرساخت‌های تولیدی کشور و از بین رفتن صنعت تولیدی کشور می‌شود.

انصاری همچنین با تفاوت قائل شدن میان جایگاه دولت وبسیج در حل مشکلات اقتصادی اظهار داشت: وقتی قانونی تصویب می‌شود و یا کار به مرحله اجرا می‌رسد، این وظیفه دولت است که به وسط میدان بیاید نه بسیج! بسیج با نیرویی که دارد همواره می‌تواند کمک حال اقتصاد کشور باشد، اما این دولت است که باید از بسیج برای رساندن اهداف کشور در مسائل اقتصادی کمک بگیرد.
ارسال نظرات