سرمربی صالحین حوزه امام علی(ع) مطرح کرد:

حلقه های صالحین بسیج، خط مقدم مبارزه با جنگ نرم

سرمربی صالحین حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) در جمع مربیان گفت: حلقه های تربیتی صالحین بسیج در شرایط کنونی، خط مقدم مبارزه با جنگ دشمن است.
کد خبر: ۸۹۳۶۹۹۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام علی محمدجعفری در جمع مربیان حلقه‌های صالحین حوزه امام علی (ع)، نقش حلقه‌های صالحین بسیج را در هدایت فرزندان جامعه اسلامی مهم دانست و خاطرنشان کرد: حلقه‌های تربیتی صالحین در شراط کنونی جامعه، خط مقدم مبارزه با جنگ دشمن است.
وی افزود: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که هم اکنون دشمن علیه نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی به راه انداخته است، حلقه‌های صالحین بسیج این نسل را از تهاجم دشمنان و معاندین نظام اسلامی مصون و محفوظ نگه می‌دارد.
سرمربی صالحین حوزه امام علی (ع)، در بخش دیگری از سخنان خود، به محتوای حلقه‌های صالحین بسیج تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: اگر جوانان و نوجونان در مبانی و اصول دین تقویت گردند، فریب هوا‌های نفسانی و شیطان‌های بیرونی نخواهند خورد چراکه جهان بینی و شناخت اصول دین، پایه‌ی تمام موضع گیری‌ها و اقدامات انسان می‌باشد.
وی ادامه داد: پاسخگویی به شبهات، بیان احکام و مسایل اخلاقی، اطلاع رسانی آسیب‌هایی که نسل جوان را تهدید می‌کند و ایجاد بصیرت در مسایل سیاسی، از وظایف مربیان حلقه‌های صالحین بسیج است.
جعفری در پایان از مربیان خواست تا گزارشی ازفعالیت‌ها و تشکیل حلقه سرگروه‌ها ارائه نمایند.
ارسال نظرات