خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز در جمع کارکنان این ناحیه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان محکمترین دژ دفاعی در مقابل استکبارجهانی ایستاده است و این عزت و سربلندی سپاه نشات گرفته از عمل توام با اخلاص و تقواست.
کد خبر: ۸۹۳۷۰۱۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن صفدری افزود: این عظمت سپاه موجب عصبانیت دشمنان شده است دشمنانی که برای خلل در کشورهای اسلامی میلیاردها هزینه می کنند و جواب نمی گیرند همانطور که در عراق و افغانستان و لبنان و ...سرمایه گذاری های کلان کردند ولی انقلاب و روحیه ظلم ستیزی سپاهیان اسلام بود که به این کشورها صادر شد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در خصوص برجام نیز گفت: دشمن با دسیسه ها و حیله های خود می خواهد به مردم و دولتمردان وانمود کند که برجام به نفع کشورمان شده است و با هیاهوهای ساختگی می خواهد امتیازهای دیگری را بگیرد و با عنوان اینکه برجام به ضرر آمریکا شده است برخی ها را به خواب ببرد ولی این توطئه های دشمن نیز خنثی خواهد شد و مردم ما فریب این نوع سیاست های استکبارجهانی را نخواهند خورد.

وی تاکید کرد: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و تحقق بخشیدن آرمان ها و اهداف انقلاب از مهم ترین وظایف سپاهیان است و این محدود به کشورمان نیست و این رسالت جهانی است که به یاری مظلومان و مقابله با ظالمان بپردازد.

 

ارسال نظرات