سید ساجد یعقوبی
معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل:
معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: به طور حتم با اقدامات مقتدرانه فرماندهان یگان پدافند هوایی دشمنان حتی نمی‌توانند یک نگاه چپ به کشور داشته باشند و این موضوع یک حقیقت انکارناپذیر است که دشمنان از قدرت منسجم نظام جمهوری اسلامی ایران به شدت واهمه دارند.
کد خبر: ۸۹۳۷۰۳۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

دشمنان نمی توانند نگاه چپ به کشور داشته باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر نصیری ظهر امروز در دیدار با فرماندهان یگان پدافند هوایی آنا در اردبیل اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرت دفاعی باز دارنده برضد تهدیدات دشمن است و کارنامه درخشانی در طول هشت سال دفاع مقدس دارد.

وی افزود: توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان در ناآرامی منطقه خاورمیانه، تقویت روز افزون بنیه نظامی و دفاعی به ویژه در بخش نیروی هوایی را ضروری ساخته است و امنیت و آرامش پایدار در کشور به وجود آمده است که به همین دلیل نیاز است همگان به این امر توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: خوشبختانه تلاش نیروهای نظامی و دفاعی در بخش هوایی به منزله تثبیت اقتدار و امنیت در کشورمان هستند که با این توانایی‌ها تاکنون حریم هوایی قدرتمندی در کشور ایجاد کرده‌اند که این یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است که در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به دست آمده است.

نصیری بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی همیشه با ترفندها و توطئه‌های مختلف درصدد تضعیف توان دفاعی کشور بوده‌اند که امیدواریم از این پس و با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی برتر داخلی بتوانیم ساخت و تأمین جنگ‌افزارها را در کشور محقق کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: به طور حتم با اقدامات مقتدرانه فرماندهان یگان پدافند هوایی دشمنان حتی نمی‌توانند یک نگاه چپ به کشور داشته باشند و این موضوع یک حقیقت انکارناپذیر است که دشمنان از قدرت منسجم نظام جمهوری اسلامی ایران به شدت واهمه دارند.

ارسال نظرات