سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون استان زنجان

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با هدف تقویت و تعمیق معارف اسلامی و قرآنی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۰۳۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با هدف تقویت و تعمیق معارف اسلامی و قرآنی خبر داد و گفت: تمام کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های ایشان شامل همسر و فرزندان که سن آنان بالاتر از ۱۵ سال بوده و حداکثر سن ایشان تابع مقررات سرپرستی فرزند باشد، می توانند در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کنند.

آبی پور افزود: رشته قرائت، ترتیل، حفظ (شاخه های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل) و مفاهیم (جلد بیست و دوم تفسیر نمونه از چاپ ۲۷ جلدی دارالکتب الاسلامیه) رشته های مورد نظر این دوره از مسابقات بوده که در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: علاقمندان جهت  کسب اطلاعات بیشتر می توانند در مرکز استان به دفتر امور فرهنگی (اتاق شماره 202) واقع در مجتمع ادارات اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان و در شهرستانها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل کار یا سکونت خود مراجعه و حداکثر تا تاریخ دهم آبان ماه ثبت نام کنند.

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: نفرات برتر و برگزیده استانی به مرحله کشوری مسابقات معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار