جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل گفت: هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه انقلابی در بین نسل جدید جامعه به ویژه دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۹۳۷۰۴۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای ترویج روحیه انقلابیگری دربین دانش آموزان است

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی از اردبیل سردار مستعد در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل اظهارداشت : برنامه های هفته بسیج دانش آموزی باید منسجم و تؤام با برنامه های مفرح آموزشی ، تربیتی ، فرهنگی و انقلابی باشد تا دانش آموزان بتوانند به نحو شایسته از این هفته مهم و مقدس استفاده کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با اشاره به اینکه دشمنان اسلام امروزه با ایجاد جنگ نرم در بین جوامع نسل جوان در صدد تخریب اعتقادات دینی و مذهبی هستندافزود : با راه اندازی پویش و کمپیبن های دانش آموزی در این هفته باید دانش آموزان را این فعالیتهای جنگ نرم دشمنان آگاه سازیم .

 وی افزود: فعالیت شبکه های اجتماعی را که تهدید بزرگی می تواند از سوی دشمن برای نوجوان و جوانان ما باشد باید با استفاده از برنامه های فرهنگی این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای این کار مهم و تأثیرگذار است.

خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل، مهدی همتی

ارسال نظرات