به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد؛
به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی،با حضور پرشور مردم، همایش کوهنوردی خانوادگی به همّت پایگاه مقاومت بسیج کوهستانی شهید زارع ،حوزه ۱۱۳ شهید احسانی نژاد در ارتفاعات بام کرج برگزار شد.  
کد خبر: ۸۹۳۷۰۶۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی،با حضور پرشور مردم، همایش کوهنوردی خانوادگی به همّت پایگاه مقاومت بسیج کوهستانی شهید زارع ، حوزه ۱۱۳ شهید احسانی نژاد در ارتفاعات بام کرج برگزار شد.

در همین زمینه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کوهستانی شهید زارع در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت:این همایش که با هدف اشاعه فرهنگ ورزش، پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه ورزش همگانی در جامعه برنامه ریزی شده بود، همچنین این همایش‌ خانوادگی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و پیوندهای اجتماعی و استحکام تعاملات اجتماعی برگزار شد.

وی با اشاره به برودت هوا ادامه داد:به رغم برودت هوا، استقبال شهروندان از این همایش کوهنوردی بسیار خوب بوده است که این نشان‌دهنده استقبال مردم از فرهنگ ورزش در جامعه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد:تربیت بدنی واژه ای است به وسعت رشد،تربیت و کمال انسان و مسیر الهی آن با تقویت و تربیت تمامی ابعاد وجودی انسان به کمال می رسد.

 

ارسال نظرات