نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

مواضع آمریکا نتیجه ترس از دیپلماسی مقاومت است

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی جنگ سوریه علی‌رغم تمام هزینه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها استکبار جهانی به نفوذ و قدرت بیشتر جمهوری اسلامی منتهی شد
کد خبر: ۸۹۳۷۰۸۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی در مراسم هئیت شهدای روحانی انار و رفسنجان که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در قم برگزار شد، با بیان خاطره‌ای از یکی از شهدای مدافع حرم گفت: برخی از شهدای مدافع حرم به چنان درجه و مقامی رسیده بودند که زمان شهادت خود را می‌دانستند و در خواب و رؤیا‌های صادقانه زمان شهادتشان به آن‌ها الهام شده بود که این امور از واقعیت‌های جنگ سوریه است.

وی با بیان مقدمات شروع جنگ سوریه تصریح کرد: از ۶ سال قبل تروریست‌های تکفیری با یک برنامه‌ریزی مدون و حمایت‌های پرزرق و برگ کشور‌های غربی و برخی از کشور‌های عرب‌زبان منطقه و ترکیه جنگ را شروع کردند و طرح آن‌ها به نحوی بود که سقوط دولت سوریه را قطعی نشان می‌داد و تا پشت دیوار فرودگاه دمشق و تا فاصله ۴۰ متری اتوبان دمشق نیز دز ابتدا نفوذ کرده بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی جنگ سوریه علی‌رغم تمام هزینه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها استکبار جهانی به نفوذ و قدرت بیشتر جمهوری اسلامی منتهی شد چراکه هدف آن‌ها سقوط سوریه و عراق و سپس ایران بود، اما تمام اقدامات آن‌ها با تدابیر منطقی و اصولی جمهوری اسلامی ایران نتیجه عکس داد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با تأکید بر هراس آمریکایی‌ها از روی دررویی مستقیم با نظامیان ایرانی در سوریه و عراق خاطرنشان کرد: در بسیاری از عملیات آمریکایی‌ها در سوریه نقشه‌های نظامی خود را به نحوی تنظیم می‌کنند که با نیرو‌های ایرانی هیچ‌گونه درگیری نداشته باشند چرا آن‌ها از جنگ رودررو با نیرو‌های ایرانی هراس به دل دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی با تأکید بر پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی در سوریه ادامه داد: در حال حاضر تنها بخش بسیار کوچکی از خاک سوریه در اختیار داعش است و تا دو ماه آینده نیز شاهد سوریه بدون داعش خواهیم بود.

وی ادامه داد: ترامپ یک شبه دیوانه است و تمام سخنان و مواضع گیری‌های امروز وی نیز ناشی از عصبانیت و شکست‌های پی‌درپی در برابر تدابیر ایران در عراق و سوریه نشاءت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی عنوان کرد: امروز در کشور عراق مردم ایران مورداحترام ویژه هستند و بسیاری از مردم و عشایر عراق در داخل خانه‌های خود عکس امام راحل، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی را نصب‌کرده‌اند این در حالی است که ایران و عراق سابقه ۸ سال جنگ در نیم‌قرن گذشته دارند.

وی بابیان اقدامات آمریکا در مقابل جلوگیری از نفوذ ایران در عراق ادامه داد: مقامات آمریکایی با تبانی با مسئولان عراقی خواستار دخالت در آزادسازی موصل شدند که بلافاصله نیرو‌های حشدالشعبی تهدید به عقب‌نشینی کردند که سبب شد آمریکایی از مداخله در آزادسازی موصل کنار روند که نشان از قدرت نرم جمهوری اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی تصریح کرد: اگر مداخله ایران در کردستان عراق نبود به اعتراف خود مسئولان کردستان این منطقه به دست داعش می‌افتاد همچنین امروز مرجع تقلید بسیاری از جوانان عراق مقام معظم رهبری است و بیش از یک‌میلیون نیروی حشدالشعبی نیز آموزش‌یافته ایران در عراق است که نشان از عمق نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه است که رهبری و هدایت تمام این پیروزی‌ها مرهون تدبیر بی‌نظیر مقام معظم رهبری است.

وی درباره یاوه‌گویی‌های ترامپ در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخلاف ادعا‌های پوچ ترامپ در مورد سپاه پاسداران، حتی تمام جنایتکاران جهان از اقدامات سپاه حمایت می‌کنند چراکه آن‌ها به نقش و جایگاه سپاه در مبارزه با گروهک‌های تروریستی به‌خوبی آگاهی دارند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با تأکید بر صدور انقلاب اسلامی به کشور‌های اسلامی تصریح کرد: نیرو‌های جبهه مقاومت اسلامی از قبیل: حزب‌الله، انصار الله، دفاع الوطنی، حشدالشعبی، زینبیون، فاطمیون و ... از میوه‌های جمهوری اسلامی است و قائله کردستان نیز با تدابیر ویژه جمهوری اسلامی به سود ایران و زیان کشور‌های تجزیه‌طلب تمام خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:hawzahnews
ارسال نظرات