فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد

اهمیت ورزش به ‌عنوان یک رکن اساسی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۱۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک صبح امروز در جمع پاسداران و نیروهای وظیفه این ناحیه مقاومت ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش بر لزوم ترویج ورزش همگانی در جامعه تاکید کرد و گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده، و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

وی ورزش و فعالیت فیزیکی را در سلامت روان جامعه مؤثر دانست و افزود: ورزش و فعالیت جسمانی در پیشگیری از بیماری‌ها و رسیدن به بالاترین سطح سلامتی و بازدهی اقتصادی و اجتماعی نقش موثری دارد چراکه افسردگی، اضطراب و .... در اثر فعالیت فیزیکی بهبود می یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: تربیت بدنی و ورزش یکی از زیر مجموعه‌های تعلیم و تربیت و وسیله‌ای برای رسیدن به سلامت جسمی و روحی نسل جوان است. امروزه یکی از مشکلات جامعه بشری، مساله بیکاری و عوارض ناشی از آن است.

پاسدار رضایی ادامه داد: بیکاری، به ویژه برای نوجوانان و جوانان بسیار خطرناک و مضرّ است و باید با آن مبارزه شود، ورزش می تواند به عنوان گزینه‌ای مناسب در مقابله با مشکلات بیکاری راهگشا باشد.

وی افزود: ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در پایان ابراز امیدواری کرد: روزی ورزش در جامعه ما به صورت یک عادت دائمی مثل غذا خوردن درآید که با آن جلوی بسیاری از امراض گرفته شود و از آنجا که عقل سالم در بدن سالم است، جامعه‌ای سالم را نیز داشته باشیم و جلوی بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی را بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار