سید ساجد یعقوبی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل:
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: در حال حاضر صدور و توسعه انقلاب اسلامی به سراسر جهان آغاز شده و ترس دشمن از این عامل مهم است.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۲۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

صدور و توسعه انقلاب اسلامی به سراسر جهان آغاز شده

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام والسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از انسجام دانشگاه ها در برگزاری مراسم عزاداری دانشگاهیان در بازار اردبیل، اظهارامیدواری کرد: برای سال های آتی حضور حداکثری دانشگاهیان در چنین مراسماتی برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه نظام، مردم و نیروی ارزشی سپاه، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری، نیروهای ارزشی سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج)، کشور ما جزو امن ترین کشورهای منطقه می باشد.

حسنی با تاکید بر اینکه دشمنی استکبار با ایران در خصوص مسائل اعتقادی است، افزود: در حال حاضر صدور و توسعه انقلاب اسلامی به سراسر جهان آغاز شده و ترس دشمن از این عامل مهم است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به حضور پررنگ دانشجویان در برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: انسجام عظیم دانشگاهیان استان اردبیل در راهپیمایی 13 آبان درس بزرگی برای استکبار و خاموش کردن توطئه های دشمنان خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار