خبرهای داغ:
رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان؛

بازدید بیش از 770 نفر از دانش اموزان گلستانی از مناطق عملیاتی غرب کشور

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان گفت: تا کنون بیش از 770 نفر از دانش اموزان گلستانی از مناطق عملیاتی غرب کشوربازدید نموده اند.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۲۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان پیش از ظهر امروز عبدالله عین علی رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت: راهیان نور یک رزمایش فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمنان است و لذا بباید بیشتر به آن توجه گردد.

عینعلی با اشاره به اینکه راهیان نور احیا کننده فرهنگ جهاد و شهادت است گفت: بازدید از مناطق راهیان نور مخصوصا برای جوانان فرصتی است تا نسل جدید با فرهنگ جهاد و شهادت بیشترآشنا شود.

عینعلی میثاق با شهدا را رمز ماندگاری انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: تحولات معنوی در نسل‌های نو و انتقال آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی و شهدا از محور های اصلی برگزاری این برنامه فرهنگی است و برنامه ريزي، سازماندهي ، همچنين هماهنگي و مشاركت بين مجموعه هاي مختلف مي تواند نقش مهمي در فرآيند اهداف فرهنگي و ارزشمند كاروان راهيان نور داشته باشد.

  جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: تاکنون تعداد 770 نفر از دانش اموزان گلستانی در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار